Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Всичко за татуировки, бодиарт, пиърсинг и модификации върху човешко тяло...
Автор: tattoo Категория: Изкуство
Прочетен: 5416476 Постинги: 520 Коментари: 1324
Постинги в блога от Февруари, 2007 г.
2 3  >  >>

Кой материал е най-подходящ за обеци?

Ако ще си правите нов пиърсинг, бижутата от титан са най-подходящи. Тъй като титанът не реагира химически на различните телесни течности, отделящи се от нов пиърсинг (лимфа, кръв и т.н.), той е подходящ дори ако имате алергия към други метали (напр. мед.стомана). Титаниевите обици се предлагат и в различни цветове.
Ако пиърсингът ви е вече заздравял, можете да използвате обица от материал по избор - мед. стомана, силикон, злато и т.н. Среброто се използва единствено за допълнителна украса на обицата, в никакъв случай не е подходящо за щифт, тъй като при контакт с кръв и/или лимфа, активно се окислява и пречи на заздравяването. 



Кога мога да сменя обицата си?

Обицата можете да смените чак след пълното заздравяване на дупката, не когато ви се струва, че "вече си изглежда добре".За пиърсинг на езика периода е около 3 седмици, за пиърсинг по лицето- около месец, пиърсинг на пъпа - от 3 до 6 месеца (и повече).



Боли ли да се пробиеш?!!!

Разбира се, че боли!! Но ако наистина го искате, не би трябвало да ви интересува моментната болка. Някои хора дори харесват болката, причинена от иглата, някои.. не. Но, ако се грижите добре за новата си придобивка, не би трябвало да ви боли, след като дупката напълно е заздравяла. 



В кое студио ще ми препоръчате да се пробия? 

Нашият съвет е да оставите тази работа на професионалистите с опит, а не да се пробивате в козметични салони или поликлиники. Най-малкото там ще ви обяснят точно как да се грижите за пиърсинга правилно, за да не ви създава проблеми по-нататък. И още един съвет - избягвайте да се дупчите с пистолет, освен по меките части на ушите (въпреки че дори там е за предпочитане с абокат).



Kато цяло, уверете се, че:

Ви пробиват с нов (отворен пред вас) абокат.
Стаята, в която ви пробиват, е чиста и подредена.
Пиърсърът използва ръкавици.
Пиърсърът е компетентен, отговаря на въпросите ви и е приятелски настроен.
 
Какъв е шансът пиърсингът ми да се възпали? 

Ако се пробиете в професионално студио и спазвате каквото са ви казали там, шансът да имате проблеми е нищожен. Понякога се случва да развиете алергия към антибиотика (ако ползвате такъв за пиърсинга), към метала, от който е обицата или към разтвора, с който почиствате пиърсинга. В този случай се обърнете за помощ към вашия пиърсър, който ще ви посъветва какво да направите. 
 
Може ли тялото ми да отхвърли пиърсинга?

Да, понякога се случва т.нар. "отхвърляне". Може да се получи поради много причини (прекалено малко кожа, която да покрива щифта, неправилно поставена обица, недостатъчна грижа, алергии и т.н.). Шансът да се отхвърли обицата е по-голям при сърфейс пиърсинга (surface piercing). 



Ако си направя флеш, дупката ще може ли някой ден да се възвърне до нормален размер? 


Това зависи от няколко неща:

Как ще разтегнете флеша; 

До какъв размер ще разширявате; 

Колко време ще го носите




Ако разтягате постепенно, има много по-голям шанс дупката да стане отново малка някога. Ако сте разтягали прекалено бързо или сте използвали предмети с неподходяща форма (моливи и т.н.), а не разширители, шансът дупката да се смали до първоначалния си размер намалява.

Ако разтягате дупката до 10мм или по-малко, почти сигурно е, че след време тя ще може да възвърне обичайния си размер. Ако си сложите флеш, който е около 20мм или повече, шансът е доста малък. 

И накрая, ако сте носили флеша някокло месеца, той ще зарастне много по-бързо като го махнете, отколкото ако сте го носили 10 години. 

Имайте предвид, че това не важи за всички, затова се отнасяйте сериозно към правенето на флеш, защото никога не можете да сте сигурни, че той ще може да се свия напълно. Ако този факт ви притеснява, замислете се дали ще си струва да го правите.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 4549 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 28.02.2007 13:10
Пиърсингът е (не)безобиден начин да променим нещо в себе си - Поставянето на пиърсинг не е ли малко страшничко, или болезнено по-скоро?

Страшното отдавна отмина, тъй като от 10-15 години пиърсинга навлезе като явление в България. Той се превърна в една култура, един начин на мислене за хората, които го практикуват. За страх в момента няма място. Страхът е по-скоро психологически. За болката не можем да кажем, че я няма. Има болка, но тя е строго индивидуална, както например всеки за себе си усеща много други неща. Има хора, които понасят болка, има хора, които се стремят към нея, има и такива, които я избягват.



Бодипиърсингът определено не е за хора, които избягват болката. Но това е един доста лек начин да докажат на себе си, на околните, че могат да понасят не само физическа болка, но и много други препятствия. - А искат ли да кажат нещо с този пиърсинг или просто защото е модно?
Мотивите за това един човек да си постави пиърсинг са най-различни. Поне моят опит и практика в тази област показват, че мотивите са в няколко посоки. Първият и основен мотив е човек да направи нещо различно за себе си, нещо неповторимо.

Много често пиърсингът е нещо, за което решението се взима много бързо, почти импулсивно. От друга страна да покажат на хората около себе си: “Виж, аз съм по-различен”, “Имам нещо, което ти нямаш”, “Виж, аз съм смел, а пък ти не”. Или пък показвайки пиърсинг на нестандартни места, да втрещим околните, да видим чуждата реакция, да се забавляваме с това.

Другият мотив не е толкова популярен сега – принадлежността към дадена религиозна или етническа група, някакви затворени неформални общества. Това е една от историите на пиърсинга. Идва от племенните традиции – поставянето на някакъв предмет по тялото, свързан с навършване на пълнолетие, отнемане на девственост, сключване на брак... Това обаче не е чак толкова популярен мотив. Един друг момент е така нареченият трайбълизъм, който идва от трайбъл – племенен.

Става въпрос за устойчивото развитие на един род, преминаването през различни етапи, исторически моменти. Това дава на много хора смелостта да изразят по този начин себе си. Сексуалната възбуда, сексуалният интерес и еротиката са също водещ мотив у голяма част от хората, решили да си поставят обеци.



Поставянето на предмет на нестандартно място до голяма степен повишава сексуалният апетит. - Забелязал ли си кое е най-предпочитаното място за пиърсинг? - Местата, където вече се поставят обеци, трудно могат да бъдат описани. Ушите, носът, пъпът минават вече за стандартни места. Устната, веждата, зърната на гърдите, езикът също са места, на които могат да бъдат забелязани обеци и сред младежите, и сред по-възрастните фенове на пиърсинга. Гениталиите си остават запазена територия за доста по-екзотично настроени. Нестандартни места са гърбът, кожата между пръстите на краката и ръцете, кръстът... В това отношение няма нещо, което да не сме виждали. Друго интересно явление е разширяването на ушите и поставянето на предмети, разширители с различни размери – от 2-3 мм до 20 мм. - Тези, които идват да си поставят пиърсинг, имат ли нагласата за него или първо е колебанието, а после решението да си сложат обеца?
Когато човек отиде в едно студио, той отива там с ясната нагласа, че ще го направи.

Човек, който няма нагласата да си сложи пиърсинг, би могъл след обстоен разговор и сигурни доводи да направи такава крачка, дори и импулсивно в момента. Има хора, които решават бързо и го правят, има такива, на които им коства доста време, колебания, съвети. Няма еднаква категория хора. - А има ли случаи, когато някой да си е сложил пиърсинг, а след време да реши, че не се харесва вече с него? - Това е една от добрите страни на пиърсинга – безобиден начин да украсим себе си, да направим нещо различно.



За разлика от истинската татуировка, която остава за цял живот, пиърсингът е много по-безобиден начин, безболезнен дори, да направим нещо върху себе си. Няма никакъв проблем човек когато реши, че му е омръзнало вече, да махне бижуто. Дупката зараства много бързо. Примерно дупката на езика се затваря от 8 до 12 часа, а пълното й зарастване отнема до 2-3 дни. Пъпът се затваря до няколко дни, за устната са необходими часове. Това са места, където в 95 процента от случаите не остават и белези. - Какво очаква като процедура желаещите да се украсят?

Добре е преди да отидат в някое студио да вземат първо категорично решение, че го искат. От влизането в студиото до излизането от там отнема не повече от 15-20 минути. Самото боцване трае секунди, така че няма нищо страшно, нищо притеснително, стига едно такова поставяне да бъде извършено в ателие, студио, салон. Това гарантира до голяма степен сигурността и избягването на инфекции.



Може ли да се каже, че има някаква мода при пиърсинга? - Модата я има. Тя е примерно сезонна. Лятото нараства интереса към обеците около пъпа или на пъпа, защото това е мястото, където се вижда. В зимните месеци се увеличава интереса към места, които се демонстрират нарочно – като езика при плезене, при показване в дискотеки, на партита... 
За какви цени става въпрос? - Поставянето на обеца от професионалист в студио варира между 20 и 30 лева. Цената на едно бижу не би следвало да излиза от рамките на 10-15 лева. Така че една манипулация не трябва да е повече от 40-50 лева.

Цените в Европейския съюз са двойни. Ако тук говорим за 40-50 лева, там става въпрос за 40-50 евро.

www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 3999 Коментари: 2 Гласове: 0
Последна промяна: 27.02.2007 12:30
Най-често бижутата за боди пиърсинг се правят от...



1. стомана - медицинска е само търговското наименование. Има различни видове, като обикновено са сп.ави с наименования:"316L", "316LVM", "ASTM F138", or "ISO standard 5832-1" and "ISO standard 6892". Някои съдържаш никел, който може да предизвика алергии, но това са единични случай. 

2. титаний/титан - лек метал, абсолютно се приема от тялото. Ама и по-скъп. Обикновено се продават бижута от сплави с алуминий, ванадий или пък ниобий. 

3. Ниобий - от него се правят шарените обици. В БГ обаче са някаква сплав с титан. Ниобият е по-тежък, може би затова се правят така. Също не предизвиква алергии. 



4. Злато - 18 или 22 карата. 14 каратовото има много високо съдържание на сребро и мед, затова не е препоръчително.
5. Платина - мноого подходяща. Само дето е и най-скъпа. 

6. Акрилни полимери - почти нямат странични ефекти. Кофтито е, че спиртът ги разгражда. Също са и по-чупливи. 

7. Силикон - ми то не е точно силикон, ами е пак някакъв полимер. Също като точка 6. 

8. Стъкло - дам, има. Подходящ е, понеже 100% не се отхвърля, даже от хора, алергични към пластмасите от точка 6 и 7. Обаче както се досещате, подходящ е само за големи размери бижута и е чуплив.
 
9. Дърво - твърди дървета, най-вече абанос. Най-вече се правят за флешове. 



Не са подходящи за боди пиърсинг: 

1. Чупливи материали 

2. Тенекета - родий или там каквато и да е тенекия от масовата бижутерия.
 
3. Сребро - окислява се лесно и хващя патина. Може и обриви да си докарате, да не говорим за по-сериозни неща. 

4. Мед - като среброто. 

5. Други метали, непосочени по-горе - всички могат да предизвикат някаква алергична реакция. 

6. Обикновена пластмаса/найлон (примерно сламка) - тези неща се подлагат на обработка с различни препарати, като част от тях остава в пластмасата. А и някои се разграждат в киселинна среда, каквато е кожата (макар и много слаба).

www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 1183 Коментари: 0 Гласове: 0

Body Piercing – пронизване,пробождане на тялото, с остър предмет с цел поставяне на украшение

Боди пиърсингът е една наложена вече практика , утвърдена като един от безобидните начини за декорация на тялото, част от съвременните форми на Боди арт.

Историята на това явление е дълга и изпълнена с интересни факти и моменти .Тук все пак ще се опитаме да маркираме по – съществените , като се надяваме по този начин да дадем допълнителна яснота относно поставянето на украшения по човешкото тяло.

Първите данни за Боди пиърсинг датират 4000-5000 години назад в историята. Най-старата мумия, която е открита в австрийски гледчер е намерена с пиърсинг на ухото. За пиърсинг на носа се споменава за първи път в Библията, битие 24:22, когато слугата на Авраам, Елизер, подарил халка за носа на Ребека, бъдещата жена на Исаак, синът на Авраам.

В древния свят боди пиърсинга най-често се свързвал с владетелска принадлежност и символизирал смелост и мъжество. Египетските фараони носели обеци на пъпа като ритуално преминаване от живота на земята към отвъдния свят. Висшите римските воини си пробивали зърната на гърдите, за да демонстрират мъжественост и дълга да защитават своя Цезар.

Пиърсинга на носа достига до Индия през 16-ти век. Обецата за носа се носи обикновенно на лявата ноздра, с вярването че така жената ще роди по-лесно. Понякога обецата е свързана с верижка за ухото, друг път пиърсинг има от двете страни на носа.

Пиърсинга на езика е бил част от религиозните ритуали на висшите жреци на Ацтеките, Шаманите, Маите от Централна Америка и тези на Хаида, Кауакиутул и Тлинглит племената от северозападна Америка. Те пробивали езиците си в случай, че трябва да си пуснат кръв, за да привлекат вниманието на боговете и да общуват с тях на друго ниво.

Пиърсинга на устните бил широко разпространен сред племената в Африка и Централна Америка. Племето Догон от Мали пробивали устните си с халка поради религиозни причини. Те вярвали, че светът е създаден от духа на тяхната прамайка „Нууми” изтъкан през нейните зъби, но вместо конец излязла реч.

Пиърсинга на устната обикновенно се прави с лабрет (от латиската дума „labrum” – устна). Жените от племето Маикололо от Малави, Африка, носили плочки на горната си устна, наричана „Пелеле”, за да възбуждат мъжете. Лабретите обикновенно са правени от дърво, слонова кост или метал. Сред племената от Централна Африка и Централна Америка пиърсинга с лабрет се разтяга до екстремни пропорции. Древните Ацтеки и Маи носили красиви лабрети, изработени от чисто злато във формата на змия.

Местните американци от тихоокеанския северозапад и хората от севрена Канада и Аляска носели лабрети от бивни на моржове, черупки, кости и дърво.Африканския откривател д-р Ливингстън веднъж попитал вожд на едно племе, каква е причината да носи голям лабрет на устната си. Изненадан от въпроса вожда отговорил: „За красота!”.

Един от най-обичайните пиърсинги сред премитивните народи е на хрощяла между ноздрите. Особено преобладавал при военните култури, вероятно защото големите бивни между ноздрите придавали на лицето свиреп вид. Ацтеките, Маите и Инките предпочитали този пиърсинг да е от нефрит и злато, поради религията си. Пиърсинга на ухото е бил застъпен широко в много племена.Те вярвали, че демоните и духовете могат да влязат в тялото на човек през ухото, но са отблъсквани от метала и пиърсинга на ухото ги предпазвал от нежелани прониквания на духовете в телата им. Мореплавателите по времето на кралица Елизабет, пробивали ушите си за да увеличат зрението си.

В случай, че тялото им бъде изхвърлено на брега от морето и някой го открие, обецата ще плати за християнско погребение.

По-късно, през Викторианската ера станал модерен пиърсинга по гениталиите, който потвърждавал целомъдрието на жените.В края на ‘60-те и началото на ‘70-те години от XX-ти век се появява като форма на протест и индивидуална себеизява.

В началото се популяризира в САЩ от Джим Уорд и неговия магазин за пиърсинг “Рицарска ръкавица”, който отваря врати през 1975 в Лос Анжелес.

В днешно време боди пиърсинга се възприема като начин за себеизява, други го възприемат като средство за сексуална стимулация.

Пронизването на тялото е и открита форма на доказване в определени неформални общности. Знаменитости в Европа и САЩ излагат на показ своите пробити части, а рок звезди и известни спортисти са модел за подражание и по този начин.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 2245 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 09.04.2009 11:09

Дракон изпълзява на рамото само срещу 100 лева, хирурзи заличават стари имена

Татуировките за някои са твърде грозни, за други - мода, за трети - естетически знак. Най-честите посетители на студиата са тийнейджърите, които напоследък пищно украсяват телата си с най-разнообразни зрелищни рисунки.



Операцията, която в представите на непосветените прилича на "ужаси в мазето за изтезания", се извършва в помещения, близки по интериор и усещания с познатите ни стоматологични кабинети и манипулационни зали. На масата на "занаятчията татуировчик" са наредени принадлежностите за изпълнението на дадените поръчки - електрическа машина за татуиране, хирургически ръкавици, бурканчета с боя, игли, памук, работни скици и други дребни инструменти. С тях се извършват различни нестандартни услуги като "тату", "бодипирсинг", "жигосване" и др.



Какво се случва там?
Освен кротките страдалчески въздишки, свързани с болката по време на интервенцията, често няколко любопитни наблюдатели се наслаждават на гледката, подкрепяйки се взаимно с бира или друг вид успокоително :)

Най-евтината татуировка струва около 65 лева. Такива са едноцветните келтски плетеници, инициали от една буква или знак, за които не се изисква много време и голямо майсторство.
В тази цена се включват и консумативите за услугата. Това са растителна боя (безвредна за кожата и организма) и карбонови игли, от които зависи качеството и устойчивостта на татуировката. При започване на процедурата на клиента се гарантира сто процента, че консумативите са неразпечатвани, стерилни.



Целият процес трае няколко часа. Това зависи от сложността на рисунката и от опита на татуировчика. Колкото по-голяма и по-наситена е с миниатюрни фигури и детайли, толкова по-дълго ще трае нейната изработка. Понякога това може да продължи доста дълго - дни, месеци и дори година. Времето между отделните художествени сеанси е различно, но най-често е в интервал от две седмици. Първо се нанасят контурите, а на всеки следващ етап се допълват елементите и се оформят сенките на цялостната картина. През този период от време татуираната кожа зараства, подобно на обикновена рана. В зависимост от нейната чувствителност се препоръчва да се маже с обикновен вазелин сутрин и вечер. Задължително е първите няколко дни да се избягва обилното измиване с вода и да се пази от слънчевите лъчи.



Ценови листи, приложени към каталозите, няма. Това е услуга, която се заплаща според изпълнението на художествения етюд, консумативите и времето за работа. В студио, цената за татуиране на една дума от 5 - 6 букви с повърхност 50 кв. см е около 70 лева. Когато обаче шрифтът е по-особен, например готически, или буквите са с по-плътни линии, цената е около 90 лева. Татуировка с цветно покритие колкото човешка длан и с преплитане на образите ще ви струва между 100 и 140 лева. За цялостното и оформяне са необходими между два и четири дни. Едноцветната татуировка, изобразяваща някакъв лик, разположена върху рамото и част от гърба, струва над 100 лева. Малките рисунки с размер 20 кв. см са с цена, не по-висока от 40 - 50 лева. По-богатите на цветове татуировки, изпълнени със своеобразни хибридни образи и плътни линии, повишават цената. Симетричните образи, изискващи повече време и по-голямо майсторство, също.



В новооткрито студио на бул. "Патриарх Евтимий" в София една обикновена келтска плетеница, разполагаща се върху целия гръб, е около 170 лева. На "Граф Игнатиев" предлагат цветна татуировка върху целия гръб, изобразяваща образ, изпъстрен с цветове и украшения - съчетание на геометрични, флорални и животински мотиви. Тя ще струва минимум $500. $200 струва рисунка, наситена с множество цветове и оригинални сюжети от древногръцката митология, простираща се върху ръката над лакътя с продължение върху гърба.

Авторският почерк на художника и неговите професионални качества също имат своята стойност. Така че цените са ориентировъчни и могат силно да пораснат, ако клиентът е много претенциозен.



Често се срещат и случаи, в които клиенти искат да променят досега носената татуировка с нещо по-свежо и оригинално. Или просто трябва да се отстрани сантименталният спомен, който носят инициалите на бившия любим, като се преправят на други, и отново, и отново...
Поправките са част от услугите, които се предлагат в студиата . Разбира се, цените, свързани с промяната на една татуировка, са малко по-високи. Премахването є се извършва под медицински контрол с участието на специалисти дерматолози. Има няколко клиники, които предлагат такива услуги. Сред тях са Skin Line на пл. "Македония" в София и дерматологичната клиника "Проф. д-р Илия Петков" в района на ВВМИ.



Операцията трае няколко дни и струва 120 лева.
Следващият етап е свързан със заличаване на белезите върху кожата вследствие от хирургичната намеса. Тогава непременно трябва да се потърси помощта на козметичен хирург, който ще прецени доколко е възможно пълното възстановяване на естествения вид на кожата. За цялата процедура по отстраняване на рисунките по тялото ще са необходими между 1000 и 2000 лева. Затова добре е човек да помисли, преди да вземе последното решение - как да бъде уникален.


www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 54153 Коментари: 13 Гласове: 0
Последна промяна: 01.03.2010 17:51
Tattooing in progress II ...


tattoos by Nusho
body by
Chochev









www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 1526 Коментари: 0 Гласове: 0

The Revival of Polynesian Lost Art

 

The role of tattooing in ancient Polynesian society: As there is no writing in the Polynesian culture, the Polynesians used this art full of distinctive signs to express their identity and personality. Tattoos would indicate status in a hierarchy society: sexual maturity, genealogy and one's rank within society. Nearly everyone in ancient Polynesian society was tattooed.
The revival of Polynesian lost art: Shortly after the missionaries arrival (1797) the practice was strictly banned, as the Old Testament forbids it. In recent years, however, the art of tattooing has enjoyed a renaissance in the early 1980’s. Polynesians are once again taking pride and interest in their cultural heritage, finding their identity in the revival of many lost arts. Tattooing with traditional tools was banned in French Polynesia in 1986 by the Ministry of Health due to the difficulty in sterilizing the wooden and bone equipment.
Tahitian art vs Marquesan tattoos: There is a distinctions between  ancient Tahitian and Marquesan tattoos that is often misunderstood, as explains Tricia Allen, academic in Polynesian culture. “They were very different in  ancient times. Today few know or realize the difference. Very few know anything about the Tahitian tradition -- even in Tahiti! In fact, in 13 trips to Tahiti, I have yet to meet anyone wearing Tahitian designs! Except one mark on Raymond Graff's torso.” (Raymond Graffe is a “tahua”, a Tahitian shaman.)

 1595: European explorers discover Polynesian tattooing  

 

The early Spanish explorer Mendaña “discovered” the Fenua Enana Islands in 1595 and baptized this archipelago Marquises Islands.
But the first descriptions of Polynesian tattooing were written almost 2 centuries later by English Captain Samuel Wallis, French explorer Bougainville and English Captain Cook.
In 1767, Wallis had noticed that it was a “universal custom among men and women to get their buttocks and the back of their thighs painted with thin black lines representing different figures”.
The next year (1768) Bougainville reported in that "the women of Tahiti dye their loins and buttocks a deep blue”.
Height year later (1774), Captain Cook returning from his trip to the Marquises Islands, wrote in his diary “they print signs on people’s body and call this tattow”.
Ma’i (called by the English Omai), the first Tahitian to travel to Europe (with Captain Cook) became rapidly famous partly because of his tattoos.

 Traditional tattooing tools

 

Traditional tattooing tools consist of a comb with needles carved from bone or tortoiseshell, fixed to a wooden handle. The needles are dipped into a pigment made from the soot of burnt candlenut mixed with water or oil.
The needles are then placed on the skin and the handle is tapped with a second wooden stick, causing the comb to pierce the skin and insert the pigment. The name tatau comes from the sound of this tapping.

  Sacred art performed by shamans 

 

According to the mythology, the 2 sons of the God of Creation Ta’aroa taught the art of tattooing to humans. It was a tapu or sacred art form. It was performed by shamans (tahua) who were highly trained in the religious ritual, the meaning of the designs and technical aspects of the art.
The designs and their location on the body were determined by one's genealogy, position within the society and personal achievements.
In preparation for the tattooing, one would have to undergo a period of cleansing. This generally involved fasting for a specified length of time and abstaining from sexual intercourse or contact with women.
Dr. ROLLIN described the art of tattooing the following way: “The patient was immobilized most frequently in a sort of vise composed of two trunks of banana trees between which he was attached and held tight. The tattooer, accompanied by his assistants, sang a sort of chant of the occasion syncopated to the rhythm of the tapping of his little mallet. Each drop of blood was rapidly wiped up with a scrap of tapa, so that none be allowed to fall to the ground”. (Note: the tapa is a piece of cloth made out of the bark of a tree beaten with a heavy stick).

  Traditional tattoo designs

 

The traditional tattoo designs, which disappeared after their ban by the first missionaries, reappeared recently thanks to the notes and sketches of over 400 drawings made by missionary Karl Von Steinen! Traditional designs can be divided into 2 groups: 
- Enata: natural symbols representing one’s life history, island of origin, social level, work and activities. These motives were also related to seduction. A fisherman for example could have symbols protecting him from sharks, or a warrior against his enemies.
- Etua: mystic symbols representing past ancestors - chiefs and shamans - and the gods (Tiki). These symbols would confer honor amongst the tribe and protection from gods (against natural dangers and evil spirits). Etua symbols are closely related to the mana – the spiritual force. The mana was inherited from ancestors but the people were supposed to develop and master this power.
Joseph Banks (naturalist on Captain’s Cook first travel) wrote: “Men and women usually carry a Z-mark on each articulation of their toes and fingers and sometimes around their feet. They also have signs representing squares, circles, human faces, birds, dogs painted on their arms and legs.”

 

Tattooing indicated status

 

 

Tattooing was begun at adolescence. Teenagers (around 12 years) were tattooed to mark the passage between childhood and adulthood. Different tattoos were added with the passing of years. The more a man was tattooed, the more prestige he had.
Tattooing was not only a sign of wealth, but also a sign of strength and power. Therefore chiefs and warriors generally had the most elaborate tattoos. Men without any tattoo were despised, whereas those whose bodies were completely tattooed – the to’oata – were greatly admired.

 The tattooing of women

 

 

Girls right hand was tattooed by the age of twelve. Only after that were they allowed to prepare the meals and to participate in the rubbing of dead bodies with coconut oil.
The tattoos of women were less extensive than the tattoos seen on men; generally being limited to the hand, arms, feet, ears and lips. Women of rank or wealth may have their legs tattooed as well.

 

Tattoo today

 

 

Today, you will find many places to get tattooed in French Polynesia (see the list of tattooist).
The most popular and appreciated designs are the tiki, the turtle, the gecko, the ray, the shark, the dolphin, as well as a lot of abstracts symbolic designs.
You will find the meaning of most of them included inside each Tahiti Tatou multi-tattoo pouch.
The first international festival of tattooing was organized in April 2000 on the “sacred island” of Raiatea. It gathered 50 tattoo masters from all over the world and encountered a big success. Tahiti Tatou was there too, “tattooing for a week” hundreds of kids and adults not ready for a permanent design!

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 17001 Коментари: 0 Гласове: 0
Dayak, ca. 1927. Credit: H.F. Tillema. Dayak woman's hand tattoos. The black spikes that run from the knuckles to the mid-digits are called song irang (shoots of bamboo), the lines that run horizontally behind the knuckles are called ikor (lines), and the design on the wrists is ? It is possible that this is an anthropomorph of some kind and may represent silong lejau (tiger's faces).

Dayak, ca. 1927. Credit: H.F. Tillema. Dayak woman's thigh tattoo. This woman was of high rank as evidenced by the number of rings around the calves. The motif running up the thighs is called silong lejau (tiger's faces). At the terminus of these bands you can barely make out a different pattern just above the horizontal lines on the calf. This is called nang klinge (important design) and is a degraded anthropomorph. What is unusual is that this design is usually found on the kneecaps of both men and women and this tattoo was the one reserved for the last portion of the body tattoo. The curlicues below the horizontal ikor around the calves are called tushun tuva (the tuba root motif). What is great about this photo is that the unmarked portions of her thigh are visible. These were important because if a woman decorated these areas (known as tedak danau - lake tattoo), her legs would become mortified.

Dayak, ca. 1927,
Credit H.F. Tillema.
Foot tattoo of lower caste Dayak woman with abstract dragon motif on shin. (Women of higher caste have concentric circles tattooed further up the thigh)
 


Dayak, ca. 1927. Credit: H.F. Tillema. Thigh and calf tattoos of a Dayak woman. The ikor (lines) that run below the knee and calf show high status. The snake-like motif is actually a dog derivative called tuang buvong asu (dog without tail). This design is also engraved on Dayak sword blades. The motif at the bottom of these verticle bands, the coil that looks like an abstract letter A, is a tuba root (tushun tuva) pattern  representing an anthropomorph/spirit of some kind. Sometimes the dog motif is replaced with a similar design element that represents the hornbill, a bird sacred to most peoples of Borneo - strong sexual symbolism here. (NOTE: Oftentimes, women became ill as a result of being tattooed with infected needles. Many subsequently died.) Tattooing on the back of the thighs usually took the better portion of several weeks. 

Dayak, ca. 1896. Credit: Dr. A.W. Nieuwenhuis.
The central tattoo design on his chest represents the trunk of the garing tree; adjoining it above are two great designs depicting the wings of a hornbill. What is significant about this aesthetic is that the hornbill symbolizes speed, strength, and cunning while the garing motif represents invulnerability, since this tree is believed to never die. The tattooing that appears down the arms and over the shoulders represents the leaves of the areca palm. In a sense, then, this Dayak man is covered with a visual canopy of the creatures and plants that live within his jungle domain. Furthermore, and when combined together, they act as an indelible form of camouflage acting upon the malevolent forces encountered in the jungle - headhunters and evil spirits.


www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 132903 Коментари: 19 Гласове: 0
Последна промяна: 17.10.2007 15:15
Хората се опитват от незапомнени времена да придадат на усмивката си съкопеценен блясък. Заможните граждани в дремните цивилизации с удоволствие използвали сапфири, рубини, изумруди и други благородни камъни, въпреки че не винаги това било добре за зъбите.

Съвременните зъбни декорации не вредят на емайла. Тази мода се заражда в Германия и волно се разпространява в цяла Европа.

„Пиърсинг за зъби”, така на шега стоматолозите наричат новото модно увлечение за декориране на зъбите със бижута от злато, брилянти и кристали Swarovski.

Икуствен брилянт (скайс), проблясващ във всички цветове на дъгата подчертава белотата на зъбите и придава оригиналност на усмивката.

Истината е, че за разлика от обикновения пиърсинг, при който човек пробива собствената си кожа на най-необичайни места и поставя там обици, поставянето на скайс не предизвиква неприятно усещане и няма вредни постледствия. 



Ако впоследствие решите да свалите украшението, това ще бъде напарвено бързо, без да се нарушава целостта на зъба. Скайс също така може да се поставя и на деца, като с това те се стимулират да поддържат зъбите си красиви.

Скайс са създадени специално за украсяването на зъби – те са плоски и малки. Различните форми и размери позволяват постоянно да променяте имиджа си, като неотлъчно следвате модата и винаги да бъдете в центъра на вниманието.

Поставянето на скайс се извършва с помощта на специално лепило, за да не се повреди емайла. Те са плоски и това позволява около тях да не се задържа храна и да не се нараняват устните.

Ако се ползва акуратно, може да се задържи година-две, като не предизвиква дискомфорт през този период.

Скайс може да се монтира и на изкуствена коронка, на място, където емайла е засегнат, и да прикрие пигментно петно.

Процедурата е абсолютно безболезнена и трае около 10 минути. Всички процедури по поставянето обаче трябва да се извършат от специалист. Той обработва повърхността на зъба със специални инструменти, изчмиства го и по подсушава идеално и едва тогава пристъпва към поставянето на бижуто.

www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 5510 Коментари: 2 Гласове: 0
Последна промяна: 17.10.2007 15:13

Пиърсинг в окото е последният писък на модата в Холандия и е на път да измести разпространените пиърсинг и татуировки. Украшението е от специален материал, имитиращ платина, и се инкрустира на очната ябълка. Операцията продължава 15 минути и се прави с местна упойка. Струва от 500 до 1000 евро. Новото украшение е изобретено в Института за очна хирургия в Ротердам.



"Според мен това е по-фина процедура от пиърсинга. Това е забавна и в същото време много интимна вещ", твърди офталмологът Герит Мелес.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 5597 Коментари: 5 Гласове: 0
Последна промяна: 17.10.2007 15:12

The Māori - The Tattoo (Ta Moko) 

The word "tattoo" comes from the Tahitian word "tatau". Captain James Cook used the word "tattow" when he witnessed tattooing for the first time in Tahiti, in 1769.

According to Māori mythology, tattooing commenced with a love affair between a young man by the name of Mataora (which means "Face of Vitality") and a young princess of the underworld by the name of Niwareka.
One day however, Mataora beat Niwareka, and she left Mataroa, running back to her father's realm which was named "Uetonga".
Mataora, filled with guilt and heartbreak followed after his princess Niwareka. After many trials, and after overcoming numerous obstacles, Mataora eventually arrived at the realm of "Uetonga", but with his face paint messed and dirty after his voyage. Niwareka's family taunted and mocked Mataora for his bedraggled appearance. In his very humbled state, Mataora begged Niwareka for forgiveness, which she eventually accepted. Niwareka's father then offered to teach Mataora the art of tattooing, and at the same time Mataora also leant the art of Taniko - the plaiting of cloak borders in many colours.
Mataora and Niwareka thus returned together to the human world, bringing with them the arts of ta moko and taniko.

 Ta Moko, the process. Moko, the product

According to archaeological evidence, tattooing came to New Zealand from Eastern Polynesian culture.
The bone chisels used for tattooing can be found in archaeological sites of various ages in New Zealand, as well as in some early Eastern Polynesian sites. Although the Māori practiced tattooing, there is no evidence that the Moriori people did.
In New Zealand, It is in the early sites that the widest chisel blades are found, and this lends evidence to the theory that there was possibly a preference towards rectilinear tattoo patterns in earlier times.
The head was considered the most sacred part of the body, and because tattooing caused blood to run the tattoo craftsmen, or "tohunga-ta-oko", were very tapu persons. All high-ranking Māori were tattooed, and those who went without tattoos were seen as persons of no social status.
Tattooing commenced at puberty, accompanied by many rites and rituals. In addition to making a warrior attractive to women, the tattoo practice marked both rites of passage and important events in a person's life.
There were certain prohibitions during the tattooing process, and for the facial tattoo in particular sexual intimacy and the eating of solid foods were prohibited. In order to overcome this, liquid food and water was drained into a wooden funnel, to ensure that no contaminating product came into contact with the swollen skin. This was also the only way the tattooed person could eat until his or her wounds healed.
The full faced tattoo was very time consuming, and a good tattoo craftsman would carefully study a person's bone structure before commencing his art.
The tattoo instrument was a bone chisel, either with a serrated or an extremely sharp straight edge. The first stage of the tattoo commenced with the graving of deep cuts into the skin. Next, a chisel was dipped into a sooty type pigment such as burnt Kauri gum or burnt vegetable caterpillars, and then tapped into the skin.
It was an extremely painful and long process, and often leaves from the native Karaka tree were placed over the swollen tattoo cuts to hasten the healing process. Wars were frequent, and the warriors had little time for recuperation. During the tattooing process, flute music and chant poems were performed to help soothe the pain.
Although the tattoos were mainly facial, the North Auckland warriors included swirling double spirals on both buttocks, often leading down their legs until the knee.

The women were not as extensively tattooed as the men. Their upper lips were outlined, usually in dark blue. The nostrils were also very finely incised. The chin moko was always the most popular, and continued to be practiced even into the 1970s.


 Moko patterns and meaning

The Moko is similar to an identity card, or passport. For men, the Moko showed their rank, their status and their ferocity, or virility. The wearer's position of power and authority could be instantly recognized in his Moko. Certain other outward signs, combined with a particular Moko, could instantly define the "identity card" of a person. For example, a chief with Moko and at the same time wearing a dog cloak could be identified as a person of authority, in charge of warriors.
These were undeniable signs of the "identity card". It would be considered a great insult if the person was not recognized as the chief he was, and this could lead to "utu" - vengeance.
The male facial tattoo - Moko - is generally divided into eight sections :

  1. Ngakaipikirau (rank). The center forehead area
  2. Ngunga (position). Around the brows
  3. Uirere (hapu rank). The eyes and nose area
  4. Uma (first or second marriage). The temples
  5. Raurau (signature). The area under the nose
  6. Taiohou (work). The cheek area
  7. Wairua (mana). The chin
  8. Taitoto (birth status). The jaw

 Ancestry is indicated on each side of the face. The left side is generally (but not always, depending on the tribe) the father's side, while the right hand side indicates the mother's ancestry. Descent was a foremost requirement before a Moko could be undertaken.
If one side of a person's ancestry was not of rank, that side of the face would have no Moko design. Likewise if, in the centre forehead area there is no Moko design, this means the wearer either has no rank, or has not inherited rank.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 8780 Коментари: 3 Гласове: 0
Последна промяна: 17.10.2007 15:11
 Нашата нова галерия в www.nushostattoo.com

tattoo by Nusho
body by Rumen



www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 1089 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 19.02.2007 10:42
Anna Nichole Smith  (birth name Vicky Lynn Hogan)  is the most talked celebrity these days for her mysterious death. Even celebrity site is including article regarding her death consequences. Even I liked her not for her ‘boob job’ but for her aesthetic taste, which she revealed through tattoos.



She wore a number of tattoos but I do not know the exact number. Recently she showed off her huge back tattoo, which featured her and her baby Dannielynn in a cute pose together. This tattoo was inked just below her upper right shoulder.



She will be missed by tattoo industry. Her tattoos included mermaid, which could be seen on her lower back and on her ankle.

www.nushostattoo.com
Категория: Изкуство
Прочетен: 2465 Коментари: 2 Гласове: 0
Последна промяна: 19.05.2009 11:04
February 17, 2007 - Britney Spears appeared in a tattoo parlor in the San Fernando Valley with her head shaved completely bald.
Eyewitness News shot video of the newly shorn Spears, with tiny tattoos on the back of her neck, sitting for a new tattoo, a pair of red and pink lips, on Friday night. 


"She just wanted something real small on her wrist, something dainty," Max Gott, the tattoo artist at Body and Soul in Sherman Oaks, said. "She got some cute little lips on her wrist."

Derrik Snell, who works at the tattoo parlor, said Spears showed up without notice and stayed for about 90 minutes as about 60 fans, photographers and gawkers gathered outside.

"She seemed fine," Snell said. "I didn't really notice (the hairdo) at first, she had a hood on when she showed up."

Before heading to the tattoo parlor, Spears grabbed an electric clipper and shaved her own head at a San Fernando Valley salon Friday night, it was reported. 

"I tried to talk her out of it. I said, 'Are you sure you're not having a bad day and tomorrow you'll feel differently about it? Why don't we wait a little bit?"' salon owner Esther Tognozzi said.

"She said, 'No, I absolutely want it shaved off now.' Next thing I know, she grabbed the buzzer and she went to the back of my salon and she was shaving off her own hair," Tognozzi said.

The appearance came the same day as reports on TV and Web sites that Spears, who has drawn criticism for her recent partying and sloppy behavior, had briefly checked into rehab.

Larry Rudolph, Spears' manager, couldn't be reached for comment.

 

Angelique Uram, a Spears fan who stood on the tattoo parlor's sidewalk for Friday night's spectacle, was aghast at the singer's new look.

"We could see her in the mirror, and her head is completely shaved," she said. "It looks terrible."

Police arrived to control the crowd and helped Spears' bodyguards guide her into a waiting SUV, her head covered by a hooded sweatshirt.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 2479 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 18.02.2007 17:51



 NOSE PIERCING HISTORY

Nose piercing is very attractive, and can accentuate the face, because the nose is the face's most prominent feature; Leonardo Da Vinci believed that the nose set the character of the whole face.

Nose piercing was first recorded in the Middle East aproximately 4,000 years ago, it is mentioned in The Bible in Genesis 24:22 Abraham requested his oldest servant to find a wife for his son Isaac, the servant found Rebekah, and one of the gifts he gave her was a "golden earring" the original Hebrew word used was Shanf, which also translates as "nose-ring".

This practice is still followed among the nomadic Berber and Beja tribes of Africa, and the Bedouins of the Middle East, the size of the ring denotes the wealth of the family. It is given by the husband to his wife at the marriage, and is her security if she is divorced.

Nose piercing was bought to India in the 16th Century from the Middle East by the Moghul emperors. In India a stud (Phul) or a ring (Nath) is usually worn in the left nostril, It is sometimes joined to the ear by a chain, and in some places both nostrils are pierced. The left side is the most common to be pierced in India, because that is the spot associated in Ayuvedra (Indian medicine) with the female reproductive organs, the piercing is supposed to make childbirth easier and lessen period pain.

In the west nose piercing first appeared among the hippies who travelled to India in the Late 1960's. It was later adopted by the Punk movement of the late 1970's as a symbol of rebellion against conservative values, and conservative people like parents and employers still don't react well to it, so consider their reaction carefully before getting it done.

Nowadays nose piercing is gradually becoming more socially acceptable, and many celebrities have their nose pierced i.e. Madonna, Lenny Kravitz, Sinead O'Connor, and Slash from Guns & Roses.

TONGUE PIERCING HISTORY

Tongue piercing was practised in a ritual form by the ancient Aztecs, Mayas of Central America and the Haida, Kwakiutul, and Tlinglit tribes of the American Northwest. The tongue was pierced to draw blood to propitiate the gods, and to create an altered state of consciousness so that the priest or shaman could communicate with the gods.

Tongue piercing is one of the most popular piercings, it's shocking, provocative and fantastic for oral sex (for both sexes), but at the same time no one need know you have it. Janet Jackson, Keith Flint from Prodigy, Mel B from the Spice Girls and Malcolm Jamahl Warner from the Cosby show all sport pierced tongues.

EAR LOBE PIERCING HISTORY

The ear-lobe was probably man's first attempt at body piercing due to the ease with which it can be pierced. The oldest mummified body in the world was found frozen in an Austrian Glacier in 1991, tests showed the body to be over 5,000 years old. The body had pierced ears and the holes had been enlarged to 7-11mm diameter.

Ears were probably first pierced for magical purposes, very many primitive tribes believe that demons can enter the body through the ear, because demons and spirits are supposed to be repelled by metal, ear-piercing prevents them entering the body. Sailors used to have an ear pierced to improve eyesight, and if the bodies washed up somewhere it would pay for a christian burial. In many societies ear piercing is done as a puberty ritual, in Borneo the Mother and Father each pierce one ear as a symbol of the child's dependance on their parents.

Ear piercing is an almost universal practice for men and women, it's only in western society that it's deemed effeminate. At various times in history men wore elaborate earrings; during the Elizabethan era many famous men such as Shakespeare, Sir Walter Raliegh and Francis Drake wore gold rings in their ears.

"As the Roman Republic grew more effeminate with wealth and luxury, earrings were more popular among men than women; no less a he-man than Julius Caesar brought back to repute and fashion the use of rings in the ears of men."

"Jewels & Women; The Romance, Magic and Art of Feminine Adornment" Marianne Ostier, Horizon Press, New York, 1958.

LIP LABRET PIERCING HISTORY

The piercing of the lips for the insertion of objects into them is very widely practised throughout the world, however only two tribes pierce the lips with a ring; the Dogon tribe Of Mali, and the Nuba of Ethiopia. Among the Dogon the piercing of the lip has religious signifigance, they believe that the world was created by their ancestor spirit "Noomi" weaving thread through her teeth, but instead of thread out came speech. All the other lip piercing that is practised in the world is done with labrets, which can either be a pin of wood, ivory, metal, or even in one case quartz crystals. Among the tribes of Central Africa, and South America the Labret piercing is stretched to extremely large proportions, and large wooden or clay plates are inserted.

Among the ancient Aztecs and Mayans labret piercing was reserved for male members of the higher castes, they wore beautiful labrets fashioned from pure gold in the shape of serpents, golden labrets with stones inset and ones of jade or obsidion (labret in Aztec "Tentetl"). The Native Americans of the Pacific Northwest, and the Inuit peoples of northern Canada and Alaska wore labrets fahioned from walrus ivory, abalone shell, bone, obsidian, and wood.

The Makololo tribe of Malawi wear lip plates in the upper lip called Pelele. The African explorer Dr. Livingstone asked a chief the reason for this, in surprise the chief answered "For beauty! They are the only beautiful things women have. Men have beards, women have none. What kind of person would she be without Pelele ? She would not be a woman at all."

"The plug of wood in the lips, which became little by little a disk, and then a real plaque, was in some manner a sign of possession of the husband of the Djinja woman. It is the man who is to marry her, and very often him alone who operates, transfixing the lips of the young girl with a blade of straw forms the first sign of the deformation to which she will be subject as an adult. It is in sum, a betrothal rite."

Dr. Muraz reffering to the Saras-Djinjas tribe, who insert lip plates up to 24cm in diameter in both lips. Chari River South of Lake Chad in "Nudity to Raiment" Hilaire Hiler London 1929.

SEPTUM PIERCING HISTORY

The piercing of the septum is probably the second most common piercing among primitive peoples after ear piercing, it's even more common than nostril piercing. It's probably so popular for the same reasons as nose piercing, with the added attraction that the piercing can be stretched and large pieces of jewellery can be inserted, i.e. pig's tusks, pieces of bone, feathers, pieces of wood, etc.

The septum piercing is particularly prevalent among warrior cultures, this probably has to do with the fact that large tusks through the septum give the face a fierce appearance. The use of septum tusks is very prevalent in Irian Jaya, New Guinea and the Solomon Islands, pig's tusks being the most popular. Among the Asmat tribe of Irian Jaya the most prestigous septum tusk is the "Otsj" this is a large bone plug, which can be as thick as 25mm. They are usually made of the leg bones of a pig, but occasionally they are made from the Tibia bone of an enemy slain in battle.

The Septum piercing was beloved by the Aztecs, the Mayans, and the Incas. They wore a variety of jewellery, but jade and gold were the most popular because of their religous associations. The modern day Cuna Indians of Panama continue this practice by wearing thick pure gold rings in their septum.

The piercing is also popular in India, Nepal, and Tibet, a pendant "Bulak" is worn, and some examples are so large as to prevent the person being able to eat, the jewellery has to be lifted up during meals. In Rajasthan in Himachal Pradesh these Bulak are particularly elaborate, and extremely large.

Septum piercing was widely practised by many North American Indian tribes, the name of the Nez Perc, tribe of Washington state, stem from their practice of piercing the septum, Nez Perc, is French for Nose Pierced, and was given to the tribe by the French fur traders. Australian aboriginals pierced the septum and passed a long stick or bone through the piercing to flatten the nose, they believed a flat nose to be the most desireable.

Among the Bundi tribe of the Bismarck Ranges of Papua New Guinea the piercing is performed using the thin end of the Sweet Potato plant (Ogai Iriva), usually at age 18-22. The age at which the piercing is done varies greatly between different tribes, some tribes perform the rite at age 9-10.

"You were lost in the bush and now you have come back. You have come back mature; you are men. When you return to your hamlet many girls will come after you. But if you have lived well, and if they come after you, all the well. You will now have your noses pierced to allow you to sing with girls and lead a life like that of your elders. Your (Kangi Poroi) caused you to go to all this trouble, now it will be over."

Source: Address by tribal elder to young men undergoing the (Kangi Poroi) manhood ritual. Source: Field notes of David G. Fitzpatrick 1977 in "Bundi, the culture of Papua New Guinea people" Ryebuck Publications, Nerang Queensland Australia 1983.

THE HISTORY OF NAVEL PIERCING

Navel piercing is a modern invention and has never been recorded in primitive cultures; however the navel has long been recognised as an erogenous zone, because of the difference between men's and women's stomachs. Women's stomachs differ from men's in that they are more rounded in the lower part, are longer than men's, have a greater distance between the navel and genitals, and are more deeply recessed than men's; these features are often exaggerated by artists to make women appear more feminine in paintings.

The invention of the Bikini in 1953 caused a big stir because the navel was seen as being sexually provocative because of it's similarity to the female genitals. The Bikini revolutionised women's lives, along with the liberation of their clothes their lives in general became more liberated. The process was completed when Madonna started the craze for showing of the midriff in the 1980's. The ability to flaunt their sexuality in public gave women more power and confidence in themselves.

"It is easy to pinpoint the moment when body piercing went mainstream. Christy Turlinton came out at a London Fashion show, and in the middle of her navel was a ring! The next day Naomi Campbell showed the world that anything Christy could do, so could she. A gold ring with a small pearl pierced her navel. And then at Isaac Mizrahi's show the two came out together, navels bared and beringed: body piercing as a Supermodel totem" Suzy Menkes The New York Times September 1994.

"I have the most perfect belly button - an inny. When I stick my finger in my belly button, I feel a nerve in the centre of my body shoot up my spine" Madonna Time Magazine 1985.

"I like it, I think it's fun!" Naomi Campbell. "I always thought it was a pretty feminine thing to do - and you can always take it out" Christy Turlington.

Shortly after Naomi and Christy had their navels pierced no one was surprised when Madonna, Cher and Janet Jackson were seen wearing navel rings. Now anybody can joins the ranks of Celebrities and Supermodels by having their navel pierced.

HISTORY OF NIPPLE PIERCING

Roman Centurions wore leather armour breast plates which were shaped to fit the body and rings were sometimes placed in these breastplates where the nipples appeared to be, the rings were used to hang a cape from. This has led to the belief by some people that the actual nipples were pierced to hang a cape from, but anybody who has had their nipples pierced would tell you that this would be a very uncomfortable practice.

"In the middle of the 14th century...Many women suddenly wore 'such low necklines that you could see nearly half their breasts', and among the upper classes in the same century, Queen Isabella of Bavaria introduced the 'Garments of the grand neckline', where the dress was open to the navel. This fashion eventually led to the application of rouge to freely displayed nipples, those 'little apples of paradise' and to placing diamond studded rings or small caps on them, even to piercing them and passing gold chains through them decorated with diamonds" "Dreamtime" Hans Peter Duerr.

In the late 1890s the 'Bosom Ring', came into fashion briefly, and sold in expensive Parisian jewellery shops. These 'Anneux De Sein' were inserted through the nipple, and some women wore on either side linked with a delicate chain. The rings enlarged the nipples and kept them in a state of constant excitation...the medical community was outraged by these cosmetic procedures, for they represented a rejection of traditional conceptions of the purpose of a woman's body." "Anatomy & Destiny" Stephen Kern.

"For a long time I could not understand why I should consent to such a painful operation without sufficient reason. I soon, however came to the conclusion that many ladies are ready to bear the passing pain for the sake of love. I found that the breasts of those who wore rings were incomparably rounder and fuller developed than those who did not. My doubts were now at an end...so I had my nipples pierced, and when the wounds were healed, I had rings inserted...with regard to the experience of wearing these rings, I can only say that they are not in the least uncomfortable or painful. On the contrary, the slight rubbing and slipping of the rings causes in me an extremely titillating feeling, and all my colleagues I have spoken to on this subject have confirmed my opinion." London socialite writing in "Vogue" 1890.

Nipple piercing was once practised by the Karankawa indians of Texas adn is still practised in the Mountains of Algeria, by women of the nomadic Kabyle tribe. In the west nipple piercing has made a resurgence, with many famous people having their nipples pierced ie. Lenny Kravitz, Jaye Davidson (The Crying Game), Gerry Connelly (Comedian), Tommy Lee (Drummer Motley Crue- Husband of Pamela Stephenson Baywatch) and Axl Rose (Guns & Roses).

BENEFITS

The benefits of having your nipple pierced are the same today as they were for the fashionable ladies of Paris and London in the 1890s. It makes the nipples larger, more sensitive, more sexually attractive, and provides a constant stimulation of the nipples, one friend of mine describes his nipple piercing as "a lightswitch for an erection". Nipple piercing is very effective for increasing the size of small nipples (especially men's), and can stop nipples from becoming inverted by pulling them out. In fact, it was recommended by doctors in Victorian England to increase the size of the nipples to make breastfeeding easier. It provides greater sexual pleasure because it gives your partner something to play with during sex.

CLITORIS HOOD PIERCING HISTORY

 The word Kleitoris was used over 2,500 thousand years ago by the ancient Greeks to describe a part of the female genitals, most probably the Labia Minora or Inner lips of the Vagina. In 1593 at the trial of a woman accused of witchcraft, the inquisitor (a married man) discovered a Clitoris for the first time. When he saw this "little lump of flesh sticking out to the length of half an inch" he decided that it must be the "Devil's Teat". The other inquisitors, likewise astounded, agreed and on this fact the woman was convicted and executed for witchcraft. The word "Clitoris" first appeared in the English language in 1615, it was used in an early anatomy book to describe a small, sensitive organ located underneath the upper apex of the Labia Minora.

PRINCE ALBERT PIERCING HISTORY

 The Prince Albert piercing is named after Prince Albert who was the husband of Queen Victoria of England. He was reputeded to have had this piercing done prior to his marriage to the queen around 1825, at that time Beau Brummel started the craze for ultra tight mens trousers. Because the pants were so tight, the penis needed to be held to one side or the other so as not to create an unsightly bulge. To accomplish this some men had their penis pierced to allow it to be held by a hook on the inside of the trousers, this piercing was called a "Dressing Ring" at the time because tailors would ask if a gentleman dressed to the left or the right and tailor the trousers accordingly, tailors to this day will ask if you dress to the left or right.

SEXUAL EFFECTIVENESS

 The Prince Albert Piercing is very effective for sex, that is why it is the most popular male genital piercing. It provides greater stimulation to both partners during sex, and it has the added allure of being being somewhat kinky, people always have to wonder what it would be like to have sex with someone with a genital piercing. On top of all that it makes the penis more aesthetically attractive, in the same way as jewellery worn on the fingers.

FRAENULUM PIERCING HISTORY 

The piercing of the Fraenulum is probably the second-most popular male genital piercing, it is usually incorrectly referred to as a "Frenum" piercing but this an abbreviated version of the true word Fraenulum . The Fraenulum is the small ridge of flesh joining the foreskin to the Glans of the penis, in most cases circumcision removes or destroys it, however in rare cases it still exists after circumcision. I can only find one account of it occurring amongst tribal people.

"Amongst the Timorese of Indonesia, the Frenulum beneath the glans penis is pierced with brass rings, the function of the ring is to enhance stimulation during sex."

Die kunstlichen Verunstaltungen des Korpers bei den Batta. Zeitschrift fur Ethnologie 16:217-225 1884.

FORESKIN PIERCING (INFIBULATION)

 The practice of piercing of the foreskin for the insertion of jewellery is as old as circumcision, and is of immemorial antiquity, going back far beyond the earliest recorded history. During the games of Ancient Greece, the athletes performed nude, and to prevent their penises moving about they bound the foreskin with a ribbon and tied it to the base of the penis. This ribbon. or leather thong was called the "Kynodesme" from the Greek "Kuon" foreskin, and "Desmos" fastening band. This temporary practice probably led to the permanent piercing of the foreskin, either to prevent slaves and athletes from having sex, or to prevent them from having erections. The Roman's used a practice called Infibulation, it involved two piercings going through the foreskin (or Labia in women) and a lock (Fibula) being placed therein.

The Roman historian Mensius declares that Infibulation may be traced back to the time of the siege of Troy (12th Century BC) for he points out that according to "The Odyssey" (Bk. VIII, Line 477) Agamemnon departed for the Trojan War, and left his wife Clytemnestra, in the care of the singer Demodecus, seeing that he had been infibulated.

The prevalence of the practice is attested to by the number of references to it, to be found in ancient writings. The roman writers Juvenal, Martial, Strabo, Fallopio, and Hieronymus Mercurialis all make mention of the practice. The piercing process is described in detail by the famous 1st Century Roman physician Celsus, in his treatise on medicine "De Medecina".

PALANG & APADRAVYA PIERCING HISTORY 

The piercing of the Glans of the Penis for the insertion of jewellery is a very ancient practice, the Apadravya piercing is mentioned in the Kama Sutra (700AD) and the Palang piercing has been practised in SE Asia for several hundred years. Several genital piercings originate in Asia where piercing has been practised since antiquity, the following quote, from "The Kama Sutra" describes the process for the piercing of an Apadravya, or a vertical barbell through the glans of the Penis.

"The people of the southern countries think that true sexual pleasure cannot be obtained without perforating the Lingam, and they therefore cause it to be pierced like the lobes of the ears of an infant pierced for earrings."

The Palang (often incorrectly called Ampallang) is a piercing that occurred among the Kayan, Kenyah, Kelabit, Dayak, and Iban tribes of Sarawak on the Island of Borneo. It involves piercing the Glans of the Penis horizontally, and the insertion of a barbell. The term "Palang" translates as "Crossbar" in Iban and can be related to the timber roof supports of the longhouses of the tribes of the area, and symbolises the protective power of the male over the family.

"the operation is performed only on adults. The skin is forced back, the penis is placed between two small planks of bamboo and for ten days and it is covered with rags dipped in cold water. Then the glans is perforated with a sharp bamboo needle; a feather dipped in oil, is placed in the wound until it heals. Wet compresses are used all the while. When the Dayaks travel and work they carry a feather in this canal. As soon as they grow desirous, they pull the feather out and replace it with the ampallang. The ampallang is a little rod of copper, silver or gold, four centimetres long and two millimetres thick. At one end of this rod is a round ball or pear-formed object made of metal; at the other end a second ball is placed as soon as the ampallang is affixed. The whole apparatus is, when ready, five centimetres long and five millimetres thick.... Von Graffin has seen one Dayak who had two ampallangs, one behind the other! The perforation was always horizontal and above the urethra.... The women of the Dayaks say the embrace without this ornament is like rice, but with it, it tastes like rice with salt. Mantegazza, Sexual Relations of Mankind

"The function of this device is, superficially, is to add to the sexual pleasure of the women by stimulating and extending the inner walls of the vagina. It is, in this, in my experience decidedly successful." Tom Harrisson, The Sarawak Museum Journal Vol VII, December 1956.

GUICHE (geesh) PIERCING HISTORY

The word "Guiche" is supposed to mean an opening in French, the actual translation is "window". This piercing is supposed to be a Samoan puberty ritual, but Derek Freeman Professor Emeritus of the Anthropology Department of The Australian National University, one of the world"s foremost authorities on Samoa informed me that he had no experience of this practice in Samoa. The puberty ritual practised in Samoa is subincision, this is where the underneath of the foreskin is cut down to the fraenulum. Professor Freeman stated that this practice has never existed in Samoa, and if it had in the past he would have been aware of it.

Doug Malloy Travelled to Tahiti just before WW2, where he met an Australian sailor who had jumped ship named Reggie Jones. Reggie told Doug about the piercing, and performed the piercing for him.

Doug Malloy said that this piercing originated in Tahiti, the piercing was done at age 12-14 and a leather thong inserted into the piercing, a small weight either a rock or a shell was hung from the thong once the piercing was healed. The procedure was performed by a "Mahu", in Tahiti a Mahu is a transvestite male who has taken on the role of a women, they are highly respected members of society, and they were said to possess magical powers by adherants of the ancient Tahitian religion. However, again I can find no evidence of this practice in any literature about Tahiti.

The ancient Polynesian mariners used to judge their direction by the movement of the waves, the best way to do this was to squat down and feel this movement through the swinging of the testicles. The Raphe Perineum where the Guiche piercing is done is the site of a large amount of nerves, and having a weight hanging from the piercing could possibly have helped the ancient mariners derive their direction, but this is only speculation on my part.

HAFADA (SCROTUM) PIERCING

The Hafada piercing is a scrotum piercing on the side of the scrotum, where there is a crease. It is supposed to have originated in Arabia and spread through Northern Africa and the Middle East. The piercing is carried out as a puberty ritual, it is generally done on the left hand side. The piercing was supposedly bought back to Europe by French Foriegn Legionares when they were stationed in what is now Lebanon and Syria.

Scrotum piercings aren't practised by any primitive tribes, at least I can't find any evidence of such practices, it's really a modern western invention. Some people have an incredible number of piercings through their scrotum, Sailor Sid one of the early piercers had 120 scrotum piercings at the time of his death, and he planned to have more.

www.nushostattoo.com

Категория: Изкуство
Прочетен: 105886 Коментари: 20 Гласове: 0
Последна промяна: 17.10.2007 15:08
2 3  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 5416476
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!