Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 09:51 - Мат ЛьоБлан ( Friends ) бил пиян, когато се татуирал - nushostattoo.com
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 1070 Коментари: 0 Гласове:
0



imageМат се е татуирал преди няколко години, малко след като пристигнал в Холивуд и рисунката е спомен от „лудите“ му години.

„Направих си тауировката когато пристигнах в Калифорния. След като с помощта на мой приятел пренесохме багажа в новата ми квартира, излязохме да се почерпим. Пийнахме няколко бири и той ми предложи да си направим татуировки. Аз реших, че това е страхотна идея и отидохме в най-близкото тату-студио“, разказва Мат.

imageДвамата приятели играли на „ножица, камък или хартия“, за да решат кой да е пръв. Жребият определил приятелят на Мат да се остави пръв в ръцете на татуиста. При първия допир на иглата, той почти припаднал.

„Тогава си помислих, че тази работа може и да не е за мен, но той ме убеди“, завършва разказа си Мат Льоблан. 



www.nushostattoo.com



Тагове:   мат,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6395987
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!