Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 11:43 - Първи стъпки - Разказ - nushostattoo.com
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 3400 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2007 11:43


Разказа е написан от SIS

Беше най-неподходящият за правене на татуировки сезон – изключително топлото лято на 1994, а на мен ми се струваше 10 пъти по-горещо, защото упорствах да нося кубинки на босо (1994 – Nirvana rules). Реших да си пробия пъпа, след като гледах един клип на Aerosmith с Алиша Силвърстон, където тя си прави пиърсинг, татуировка и скача от мост с въже. Информацията, че и Мадона си е сложила обеца на пъпа съвсем затвърди решението ми.

image

По това време в София имаше 2 профи студия за татуировки и едното от тях (съдба!) се помещаваше в гаража срещу моя прозорец. Събрах смелост и прекрачих прага. Студиото се оказа доста уютно, чисто и пълно с живописни хора. Единственото смущаващо нещо, беше че младежите нямаха голям опит в Bodypiercing-a и че експериментираха върху ентусиасти. Но аз не знаех това. Седнах на стола, ако не безгрижно, то поне с мантрата, че съм в ръцете на професионалисти. Татуист А се надвеси над мен с един пистолет за пробиване на уши (!) и след кратък размисъл ми предложи сама да хвана и изтегля кожата на корема ми. На мен ми прозвуча като да кажат на някого, когото оперират от апендицит : ”Ето дръж тука, дето ще режа!” и се възпротивих. Тогава Татуист А повика един здрав в ръцете клиент, който ми направи обездвижваща хватка и се зае да асистира. В операцията асистираше и Татуист В, които ми предложи в прав текст: “Ако искаш дръж ръката ми! Ако те заболи много – стискай!” (!!!) И аз стисках, щото такива лиготии като местна лидокаинова упойка, тогава не бяха познати. Започна се истинско клане, защото пистолета за уши не върши никаква работа при пробиване на пъп, където острието трябва да премине през двойно повече плът. След около 2-3 минути борба (която ми се стори векове) аз станах горд притежател на обеца на пъпа и останах такъв в продължение на месец, докато организмът ми не изхвърли чуждото тяло. 

image

Но какво е един белег?!? Междувременно се бях запалила по татуировките. Запленена, поглъщах с поглед tattoo списанията и изчитах всичко наред. Накрая си харесах една татуировка, която много би вървяла на пиърсинга ми (който изпускаше бял секрет). Татуист В се опита да ме разубеди. Каза, че на корема “не е хубаво да се татуираш”, ама кой ти слуша! И така един особено горещ летен ден, Татуист В сложи райбера на вратата, надъни на мах Gorefest и задълба с единица по кожата ми. Единица означава, че в машинката е сложено само едно острие. Използва се за очертаване на контур. Малцина бг профи татуисти владеят добре работата с единица, защото се изисква изключително стабилна ръка, особено пък върху меко женско коремче. При най-малкото трепване, поддаване на кожата, линията се криви. От друга страна, корема е най-болезненото място, защото там минава т.н. linea alba – сплит от всички нерви. Мнозина корави мъже се отказват от татуировка на корема...но не и аз! На туй отгоре Татуист В ме накара да стоя права по време на процедурата и да не дишам, за да не подскача иглата. Чувствах се все едно съм попаднала в Ада!
След 3 часа се сдобих с желания дизайн – shadow цветенца, нещо като украсата на порцеланова паница. Излишно е да казвам, че “това на корема ми” не беше “онова от списанието”. По-късно закрихме тази първа татуировка.

image

Екшънът продължи вкъщи, където баща ми бесня 2 часа пред вратата на стаята ми, а майка ми се опитваше да го успокои. Накрая баща ми влезе, спокоен вече, и ми обясни, че с тази татуировка аз съм “белязана за цял живот”, че съм “пропаднала жена” и “никой няма да иска да ме вземе”.

www.nushostattoo.com



Тагове:   стъпки,   разказ,


Гласувай:
0



1. jiva - мнооооооооооооооого поучително
14.03.2007 08:57
това с таткото:)))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388564
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!