Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2009 15:43 - Бразилка се сдоби с 6005-ти пиърсинг
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 2744 Коментари: 0 Гласове:
1



image

Жената с най-много пиърсинги в света прибави още обеци по тялото си, като сега са общо над 6000.

Илейн Дейвидсън има едва 462 обеци (192 само по лицето), когато за пръв път попада в книгата на Гинес през 2000 г. Сега, 9-години по-късно, пиърсингите наброяват 6005 с 1500 "вътрешни".

Бразилката твърди, че не обича да бъде дупчена, но страда заради изкуството си.

"Не ми харесва да ми слагат пиърсинги, но за да счупиш рекорда трябва да имаш висок резултат. Исках да счупя рекорда."

"Семейството ми дори не харесва татуировки и пиърсинги. Аз обаче съм щастлива. Реших да се променя за да бъда себе си."

Дейвидсън е медицинска сестра, която в момента живее в Единбърг и е отворила ново пиърсинг студио.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388980
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!