Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2010 17:02 - Кели Озбърн се сбогува с част от татуировките си
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 3003 Коментари: 0 Гласове:
6



image

Дъщерята на Ози Озбърн - Кели Озбърн е решила да премахне част от тауировките по тялото си.

Тя има повече от 15 татуировки по себе си и определено смята, че някой от тях са били грешка и, че няма да й липсват след като ги премахне.

Кели казва: „Реших да залича някои от татуировките си. Някои имат специално значение, като например - името на брат ми, защото и той има същата с моето име. Но сега знам, че някои бяха голяма грешка".

„Гримьорите от филма, в който играя, покриха няколко от рисунките с грим и не мога да кажа, че ми липсваха".

image

„Обмислям да махна клавиши от ръката си - та аз даже не мога да свиря на пиано. Също така не харесвам сърцето с кости на китката си."

След като г-ца Озбърн вече се е консултирала с медицински специалисти и нямала търпение да започне процедурите.

Тя признава, че се притеснява от самия процес, но щяла да изтърпи болката от манипулацията.

В списание "Closer" тя споделя: "Срещнах се с дерматоложката си и ще започна лазерните процедури възможно най-скоро."

На въпросите защо има толкова много татуировки, Кели винаги е отговаряла, че това е бунт срещу родителите й .

image

„Бях млада и не мислих много. Знаех, че това разстройва родителите ми и винаги, когато се чувствах зле, отивах да се татуирам. Честно казано и аз не знам защо."



Тагове:   Озбърн,


Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6396098
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!