Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2011 18:41 - Диляна Попова: Татуировки по време на депресия...
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 13136 Коментари: 0 Гласове:
2



image

Диляна Попова, която се преквалифицира в актриса, си правела татуировки, когато изпадне в депресия, призна самата тя.

Красавицата обаче е категорична, че нито една не е посветена на мъж, още по-малко на подземния бос Таки, с когото имаше връзка, след като рокпевецът Дичо я заряза.

„Доста преди да имам връзка с Таки си направих татуировките. Просто бях в етап, в който ми беше трудно. Аз често си изпадам в такива леко депресивни състояния, когато нещо не съм доволна от себе си“, сподели синеокото изкушение.

Диляна иска да си направи и нова татуировка, но все още обмисля какво да изрисува по тялото си.

„Притеснявам се вече да не прекаля. Старая се да са ми по-деликатни, да не се виждат. Макар че бих си направила и огромна - например ангелски криле с рога, но просто работата ми не го позволява“, шегува се екранната Албена от сериала „Стъклен дом“.

Един от надписите върху кожата й гласи "Мир и любов".

"Имах любовна драма и си я изживявах, но ми се искаше да направя нещо", обяснява красавицата.

image

Човекът, причинил терзанията й, е бившият фронтмен на Д2 Дичо.

Година след раздялата им, тя се надявала да се съберат отново. През това време се татуирала с идеята, че всичко ще бъде наред.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6385587
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!