Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2014 00:00 - Фотографът, който напусна работа след като направи тези снимки
Автор: monnic Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2857 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Повечето хора никога не изживяват мечтата си. Вместо това, повечето от нас са принудени да прекарват всеки ден в мрачен офис, затрупани от бумащина... Може да има много причини за това. Понякога не е реално да обърнеш гръб на всичко или имаш семейство, което трябва да издържаш.    Понякога, обаче, просто трябва да се хвърлиш смело напред, без значение каква е цената. Това е което направи фотографът Майк Тейлър след като засне кадрите по-долу.: “[това беше моят] повратен момент, когато осъзнах, че аз би трябвало да уча другите как да правят такива снимки на нощното небе.”   image
  След като напуска работата си и се отдава на фотографията, творбите му са представени в The Weather Channel, NBC News, Discovery.com, Yahoo! News и в много други медии.   image
  За Тейлър астрофотографията е неговото щастливо място, а и той се определя като „нощна птица”: "Спомням си как като тинейджър през топлите летните нощи се измъквах през задната врата, за да седя някъде в квартала и да си мисля за живота, докато гледам звездите.  Повечето хора са толкова заети с ежедневието си, че рядко се замислят за факта, че всички живеем на една малка скала, която се върти и лети в космоса със скорост, която трудно можем да си представим."   image
  Тейлър е доказателство, че понякога наистина можем да изживеем мечтите си, особено ако наистина сме им отдадени.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



















Гласувай:
7



1. lidislidis - Здравей!
23.02.2014 01:56
Личи, че не си учила фотография.Снимките на този ,,фотограф,, са доста подсилени с програма,приличат на великденски яйца,казвам ти го ,като фотограф и виждала истински северни сияния. Сайтовете за които пишеш не са от висша величина, а са посредствени.. .
Този Майк не е от 3000 те ми световноизвестни приятели професионални фотографи с които общувам и публикувам. Не всяко шарено е красиво. Такива снимки са кич в професионалните среди и медии на фотографи.
цитирай
2. monnic - Благодаря за коментара, lidislidis
23.02.2014 13:10
Радвам се, че си "професионален" фотограф, което явно ти дава самочувствието да слагаш етикети и да определяш кое е хубаво и кое не! :))))
За жалост или за радост, нещата стоят малко по-простичко - една снимка или се харесва на много хора или не....
Майк Тейлър никога не е крил, че "изчиства" снимките - заради светлинното замърсяване е трудно да видим небето в цялата му красота... И да, той използва Lightroom 5 & Photoshop CS5... като всички професионални фотографи и аматьори - важна е идеята и крайния резултат...
Иначе, всеки който има фотоапарат може да бъде наречен фотограф...
цитирай
3. fionna - Това не са проф.снимки, това е професионален КИЧ
24.02.2014 23:55
Снимките не отразяват реалният живот. Както се казва, не всичко, което блести, е диамант. И в случаят дъха на посредственост. Ясно е, че все някой ще се радва на това, но за мен това не е фотография, а някакво друго изкуство. Искам да добавя, че работата в офис не е скучна. В момента съм фрийленсър(имам 24/7 мое време), но ми липсва офисът и колегите, с които е супер забавно и не пречат на "мечтите". Ей като започнете с тези мечти, да не сте на 15? Аз имам цели и няма непостижима цел:))
цитирай
4. kisstherain - аз и моето непрофесионално мнение...
25.02.2014 13:26
Брей, добре, че в блог.бг е пълно с експерти във всички области, та да знаем ние непрофесионалистите какво да харесваме и какво не...че и как да живеем и кога да спрем да мечтаем.
На мен снимките ми харесват, не съм професионалист фотограф, нито претендирам да бъда, но трябва ли някой да ми казва, какво е хубаво, и какво не?!
След като нещо ми носи положителни емоции, усмихва ме и ми подобрява настроението, хич не ме интересува според другите кич ли е, шарения ли или е скучно и тъпо.
Колкото до мечтите - те са зрънцето, от което покълват целите. Целите няма да съществуват, ако първо е нямало мечти. И жалко, че според fionna, приключваме с мечтите на 15. Аз пък си продължавам с тях, нека ми е зле :)))
цитирай
5. monnic - Хората без мечти...
25.02.2014 13:31
Хората без мечти мога само да ги съжалявам! :) Без значение дали си на 15 или на 80... :)
Колкото до снимките: всеки с вкуса си! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: monnic
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 81577
Постинги: 80
Коментари: 5
Гласове: 117
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930