Колко много трябва да е влюбен човек в компютъра си или операционната си система, за да изографиса нейния знак върху кожата си? Ако се съди по най-новата Macintosh мания в САЩ, сигурно и екзотичният свят на татуировките скоро ще се технологизира.
В Мрежата вече се появи нов сайт, който си е поставил за цел да ангажира хора, които да играят ролята на ходещи рекламни билбордове за продукти в сферата на технологиите.
Уеб сайтът се нарича Tadoos. Там е публикувана поредица от фотоси на привърженици на Apple Computers, които са си татуирали прословутото лого на компанията - отхапаната ябълка. След тях има различни категории хора - от графични дизайнери до академични представители. Татуировките са им направени безплатно на рамото, крака или на гърба.
"Това не е реклама за Apple, аз просто съм фен на Mac", споделя Марк Тапрет, графичен дизайнер, който предимно използва подходящите за обработка на изображения конфигурации на Macintosh. Кори Доктороу, експерт към организацията "Electronic Frontier Foundation", има "Sad Mac" татуировка на работа си след едноседмичен тест на възможностите на Macintosh компютър. Доктороу толкова му се зарадвал, че си направил татуировка на иконката, с която се обозначава хардуерен проблем при Mac-овете.
Естествено т.н. корпоративни татуировки се използват и от компании като Coca-Cola, Nike, Lacoste или Harley Davidson. Подобен рекламен трик особено се харесва на младите хора, които нямат нищо против да превръщат тялото си в рекламна табела за любимия продукт.