Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2007 11:53 - Пиърсинг на език и други в устната кухина - nushostattoo.com
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 96837 Коментари: 103 Гласове:
1



imageНай-срещаният пиърсинг на езика е този, минаващ през центъра му. Поставянето на този пиърсинг е много по-сложно от други, защото, както всички би трябвало да знаят, езика е мускул, а също така и през него минават вени и нерви и ако те бъдат засегнати, може да се стигне до фатални последици. 

За да избегнете този риск, ПРОБИВАЙТЕ СЕ ВИНАГИ ПРИ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ В СТУДИА ЗА ПИЪРСИНГ. 

Напълно заздравява за: от 4 до 6 седмици  

imageНе забравяйте, че ако сте решили да си пробивате езика, болката не трябва да ви стряска, защото тя е временна и напълно нормална. Нормално е също многото отделяне на слюнка и фъфленето в първите 1-2 седмици, това се дължи най-често на дългата обица, която след заздравяването може да бъде сменена с по-къса. Подуването също е нормално, просто така реагира езика. Храненето в началото е трудно, но с времето всичко се оправя.  

Грижи 

Пиърсингът заздравява напълно за 4-6 седмици. Грижата е малко по-сложна от необходимата за останалите видове пиърсинг, защото през него минава всичко което попадне в устата ви, включително храна и пушек. Затова се препоръчва в периода на заздравяване да не се пие алкохол, да не се пуши и да не се прави орална любов. Задължително е използването на противовъзпалително медикаменти, като например Sandrin и Biodent.  

Frenulum
 
imageНапоследък разпространен стана и пиърсингът, намиращ се на юздичката под езика (френулум). При него, както и при всички пиърсинги, намиращи се в устната кухина, в периода на заздравяване е задължително промиването с противовъзпалителни медикаменти. Алкохол МОЖЕ да се пие. Болката е по-малка от тази на езика, бързо отминава. Обиците, които се използват, са барбели, подкови и халки - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО извити, за да се намали напрежението, което оказва щифтът на кожата.
 Напълно заздравява за: от 4 до 6 седмици  

Други 

хоризонтален пиърсинг на езика; флеш на езика (stretched); повърхностен (surface)

image

www.nushostattoo.com


Тагове:   език,


Гласувай:
1



1. hip69 - ~~~Грозното пате~~~
01.05.2007 12:46
а дали има упойка?
цитирай
2. thundergoddess - Ебати бруталното дето е това флеш на ...
30.05.2007 19:47
Ебати бруталното дето е това флеш на езика!
цитирай
3. анонимен - **ДевИлкЪъъЪ**
08.06.2007 16:08
е много ясно че има упоуйка, даже две(поне на мен така ми беше)
цитирай
4. анонимен - ups_fenka
10.06.2007 15:21
абе аз след 2 седмици ще се дупча кажете ми голяма ли е опасността отт възплаение ;(
цитирай
5. avrill - interesuvam se ot vredata na piarsinga
07.01.2008 00:46
vredi li obecata postavena v ezika???????
цитирай
6. avrill - Vredi li obecata postavena v ezika?
07.01.2008 00:47
Vredi li obecata na ezika??
цитирай
7. анонимен - anastasiq
22.01.2008 19:36
az mn iskam piursing na ezika no malko me e buze ot posledicite ot nego-da ne se vuzpali da ne se stigne do fatalni posledici.zatova vinagi se spiram da si napravq.Va6iqt suvet kem men???
цитирай
8. анонимен - cv7z
22.01.2008 19:38
az mn iskam obica na ezika no mnogo me e strah da ne se stigne do lo6ata strana na ne6tatada ne se stigne do fatalni posledici na nqkoi im minava bez problem probivaneto no na drugi.....Va6iqt suvet kum men????
цитирай
9. анонимен - qn4ityYy
01.02.2008 01:31
abe da vi kaja imam dva piarsinga,na vejdata i na ejika,imam sa6to i tattos,i za trite mi vikaha 4e strano mnogo boli......taratanci!!!ne koi znae kvo!Mn pove4e boli epilatora!!!!ako vi kefi smelo se dyp4ete
цитирай
10. анонимен - mn qsno 4e 6te ima upojka. . . . e ve4e ...
07.02.2008 17:58
mn qsno 4e 6te ima upojka....e ve4e ti ako ne iska6 nqma da te nasilvat da te probivat s upojka...probivaneto ne boli, a samo use6ta6 kak minala iglata(abukat) prez ezika ti, a posle idva bolkata...a ako naistina iska6 da se probiva6 ni6to nqma da te spre taka 4e spox dobro e
цитирай
11. анонимен - 4esno vi kazvam obicata na ezika ...
07.02.2008 20:38
4esno vi kazvam obicata na ezika vob6te ne boli kato se dup4i :D:D:d pone mene ne me bole6e :) na koito mu haresva i ne go e 6ybe da se produp4va :P
цитирай
12. анонимен - a dobre kolko pari e dup4eneto ?!?! i ...
16.02.2008 19:11
a dobre kolko pari e dup4eneto ?!?! i kade e nai dobre da otida za da se produp4a :S
цитирай
13. анонимен - mi az iskam da si sloja obica na ezika ...
07.03.2008 21:12
mi az iskam da si sloja obica na ezika ma mn me e strah
pyk i razbrah 4e ne trqbva da se pu6i az ne moga bez da pu6a
цитирай
14. анонимен - pr76
03.04.2008 09:36
moga da kaja 4e e mno qko da si sloji6 obica na ezika dori v4era go napravih vupreki strahovata si nevroza kum iglata,no re6ih 4e po tozi na4in s obicata moga da preodoleq straha i naistina go napravih za tova sum mnogo 6tastliva.Edinstveniq problem e sega malko se fufle ama tova e dokato se svikne :)) Ne se strqskaite ne boli izob6to
цитирай
15. анонимен - didetooo
06.04.2008 15:45
tva s flesha na ezika e otvaritelno,men lichno ne me kefi izobshto!
цитирай
16. анонимен - asq
23.04.2008 14:00
emi az imam veche treta obica na ezika i za man tva e nogo qko i mislq da si ostana s neq dokato stana na 40 :):):)
цитирай
17. анонимен - Ebasii horaa aide kajete to 4e ne ...
16.05.2008 21:02
Ebasii horaa aide kajete to 4e ne boli mnogo qsno e ve4e,amaa kajete naistina kude da moga da otida za da si q napravq nqkudee po sigurno da e!???? helppp
цитирай
18. анонимен - Въпрос...
25.06.2008 10:43
Преди пет дни си пробих езика, но все още е много подут и не спада. Това нормално ли е? За колко време попринцип спада? Промивам го със Sandrin. Дали не трябва да си взема и някакво друго лекарство и какво да е то?
Ако можете, помогнете!
цитирай
19. анонимен - viki
01.07.2008 23:57
Въпрос... da ti kaja bqx si probila otdavna ezika, no tai kato az ne ponasqm na bolka i na 4-tiq den si q maxnax, no ne sajalqvam, 4e da ti kaja savsem normalno e tova da ti e podut ezika i si vzemi 4erven Neo-angin toi e za poduvane na limfnite vazli. I drugo koeto bi trqbvalo da go znae6 e da si zavintva6 4esto top4enceto na obecata za da ne q glatne6 kakto stana s edna moq fr :)
цитирай
20. анонимен - az stara6no mnogo iskam obeca na ...
06.08.2008 12:20
az stara6no mnogo iskam obeca na ezika i vapreki 4e se spla6ih malko ot tuk napisanoto za vazpaleniq i tn dnes 6te hodq da si pribiq pak kvoto 6te da stava predpo4itam da si ugodq pred tova da se li6a zaradi edin strah e 6te e kofti vremeto bez cigari no....na men mi haresva i dnes otivam kasmet na vsi4ki i koito go e strah da zabravi za straha i bolkata a da se pusni v udovolstvieto :):):)
цитирай
21. анонимен - samoto probivane ne boli, no posle ...
20.08.2008 15:52
samoto probivane ne boli,no posle kakvi muki sa.....edin meseg mi beshe podut ne mojex da qm ne mojex da govorq i dosta me boleshe.ot lekarstvoto za dezinfekciq zubite mi bqxa stanali julti.dokato moqta priqtelaka si qdeshe i govoreshe normalno oshte na tretiq den. kaza 4e vuobshte ne q bolqlo i ne e 4uvstvala nikakuv diskomfort.to qvno pri vseki si e razli4no
цитирай
22. анонимен - ysh5
31.08.2008 23:37
da imash na ezika obica e golqma maniq az imam ot godini i mnoo me kefi
цитирай
23. анонимен - c3vk
02.09.2008 17:17
ami az mn iskam da si sloji obica na ezika no ba6ta mi ne mi pozvolqva. mn sam ot4aqna i nz kakvo da napravq ;(
цитирай
24. анонимен - ивче
14.09.2008 00:56
Значи всичко е до въпрос на организъм ;) пробих си езика преди месец, дезинфекция , упойка .. всичко както си му е реда . При мен по време на пробиването тече кръв , хич не е болка за умиране :) Езикът ми беше подут 4-5 дена, на 6-я ден си смених обицата .Относно хранене от третия ден си ям всичко , пих твърд алкохол на 4-я ,попринцип не е препоръчително да се пие- щтипе , но пък за дезинфекция е перфе ;) повечето казват , че са големи мъки и ужасна болка , не знам при мен нямаше грам :) Колко пари ще струва ,зависи си къде си- аз бях на море взеха ми 40 лв. , не съжалявам .На 14 съм ;) , нашите не ми позволяваха , но въпреки това се пробих - родителите само говорят рядко се стига до действия.Станалото - станало :) ДЕЙСТВАЙТЕ ; ]
цитирай
25. анонимен - tedi
20.09.2008 18:26
dneska si slojih obica na ezika e tva e nqkav ad ako ste re6ili se dup4ite neiskam da vi strqskam, no ako znaeh kakvo nqma6e da se produp4a nikoga. boli adski. nemojete da govorite, nemojete da qdete... ezika se potduva i t.n. a ne mi e qsno kak 6te spa za6toto kak legna na strani i ezika mi otti4a i nz ;(;(;( Nqkoi moje li da mi kaje kolko vreme 6te e taka
цитирай
26. анонимен - tedi
20.09.2008 18:26
dneska si slojih obica na ezika e tva e nqkav ad ako ste re6ili se dup4ite neiskam da vi strqskam, no ako znaeh kakvo nqma6e da se produp4a nikoga. boli adski. nemojete da govorite, nemojete da qdete... ezika se potduva i t.n. a ne mi e qsno kak 6te spa za6toto kak legna na strani i ezika mi otti4a i nz ;(;(;( Nqkoi moje li da mi kaje kolko vreme 6te e taka
цитирай
27. анонимен - Radena
23.09.2008 21:57
az iskam mnogo obica na ezika dori da vi se stori sme6no az sam 6 klas i sega kato stana 7 6te si sloja ...no malko me e strah davi popitam kakva e palnata procedura i kak go dup4at
цитирай
28. анонимен - tedi
27.09.2008 10:57
ami parvo ti dava edno da si jabori6 za dezinfekciq sled tva ti praska ezika sas opoika i posle go dup4i. Probivaneto ne boli dori i sled tva, no nemoje6 da govori6 t.e fafli6 i nemoje6 da se hrani6. az si go probih i mi sedq 4 dena i q mahnah.
цитирай
29. анонимен - KaTetYy
27.09.2008 12:40
ave..horica ... az sy6to sam obzeta ot ideqta si napravi piars na ezi4eto i mislq 4e e mnogo liho .. samo 4e jiveq v malak grad ii tuka prosto nqmam vazmojnost da se probiq pak 4ak do pld mi idva dosta dal4eko a sam 4uvala 4e tam ima dosta prof studiq.. ako ima nqkoi ot Haskovo koito se e dup4il molq kajete nekfo studio :) Misi predvaritelno ...
цитирай
30. анонимен - hora kajete kude da utidia i klko ...
23.10.2008 11:23
hora kajete kude da utidia i klko pari struva??????
цитирай
31. анонимен - a8t3
26.10.2008 16:17
hora az iskam stra6no mnogo obica na ezika,no ne mi davat kakvo da napravq?az sum si probivala pupa i nosa,iskam mnogo na ezika,no kak da nakaram na6ite da mi razre6at?molq vi,pomo6t......6te 4akam za otgovor. (na 16 g. i polovina sum )
цитирай
32. анонимен - mn e qko0o0o
31.10.2008 20:57
mn e qko0o0o
цитирай
33. анонимен - ami...
13.11.2008 23:30
ami ako stane taka kato moq slu4ai slu4aino si istarve6 obicata v mivkata xdxddxdxd i na dr den si kupi6 nova kato si q vkara6 6a boli li mnogo????
цитирай
34. анонимен - mayglito@abv.bg
17.11.2008 12:33
nqkoi znaeli za cepeneto na ezika na dve ako znaete pi6ete(Bulgaria)
цитирай
35. анонимен - MoHcu
21.11.2008 22:37
abe hora vie ste bolni mozaci..kvo tolkova otlagate az oktomvri mesec za 2 dni se navih da si prody4a ezika i na tretiq ve4e bqh s obeca..moga da vi kaja 4e nito me bole6e nito fufleh...a si bqh zela cql ton aylin 6oto samo me bqha napla6ili s bolkata... a na kraq kvo stana... prasnah tolkova pari za toq aylin a ne izpih i edno prah4e...
цитирай
36. анонимен - Dreamer
07.12.2008 16:23
mi na men mi beshe vleznala taq ideq predi nakolko godini.. samo che bqh mnogo malka (na 11 :D) kogato otidoh da si probiq ezika, ne ysetih absoliytno nikakva bolka, bqh mnogo dovolna. taka che spored men vsichko opira do naglasata :] i na men kakto na **ДевИлкЪъъЪ** mi prusnaha 2 puti ot opoikata (2 puti otgore i 2 puti otdolo:)) ako se grijite za piercinga si nqma ot kakvo da se strahyvate ^^
цитирай
37. анонимен - Sunchityy
15.12.2008 00:46
hora imam nujda ot pomosht zashtoto mama e navita da si probiq pupa i daje iska da me zavede men me e strah tam mnogo poveche ot kolkoto na ezika opitvam se da q naviq da mi dade no nqma nikukuv efekt iam predvid za ezika.A bashta mi e mnogo protiv sqkakvi obeci po tqloto ili kudeto i da bilo drugade osven na ushite toi e mnogo osoben na taq tema i mi kaza che obeca moga da si naprava kudeto iskam no trqbva da stana na 18 godini a az nemoga da chakam do togava otkachila sum i iskam mnogo piersin na ezika.Davaite mi suvet kak da gi naviq da mi razreshat zashtoto veche nqmam sili.Ako ima nqkoi koito znae nacin ili mqsto ceni...ala bala neka mi pishe v skype: suni_love ili tuk no iskam polosht (doh):s
цитирай
38. анонимен - Sunchityy
15.12.2008 00:54
hora imam nujda ot pomosht iskam obeca na ezika no nashte ne mi davat ili glavno tati mama e navita oshte drugi den da otida da mi probie pupa no specialno men..nz za vas tam me e strah poveche otkolkoto na ezika :s imam nujda ot pomosht i to burzo zapalila sum se oshte ot minalata god i nz prosto kak da gi obeda iskam nqkoi ot sofia ili nqkoi koito znae kude vuv sofia pravqt dobri piersingi da mi pishe dali tuk dali v skype nqma znachenie iskam da znam kakvo e kolko pari i tem podobni.OTCHAQNA SUM ;(;(;( POMOGNETE SHTE SUM VI MNOGO BLAGODARNA !!!!!!!
цитирай
39. анонимен - Sunchityy
15.12.2008 00:55
eto i skype mi ako nqkoi reshi da pishe :s skype: suni_love
цитирай
40. анонимен - аз днес си направих пиърсинг в 1 с...
17.12.2008 18:05
аз днес си направих пиърсинг в 1 студио което много мой приятели ми препоръчаха (на Пиротска,номер 3,етаж 2ри от ляво)и много добре го направиха,не ме боля(имаше упойка-Лидокаин) и ми струваше 40 лева като това включва и обицата и съм много доволна-поне 10от мойте приятелки са ходили там и всички са страшно доволни.Иначето изобщо не боли и няма от какво да се плашите и ако случите на кадърен човек който да ви дупчи и се грижите за пиърсинга си добре няма да имате никъкви проблеми,а отностно родителите аз права така:Мамо отивам да си направя пиърсинг на езика-не може-е аз не питам дали може само те уведомявам какво ще правя да не се чудиш къде съм. =P
цитирай
41. анонимен - abe hora mng iskam obica na eziak i na ...
20.12.2008 18:28
abe hora mng iskam obica na eziak i na mene ne mi davat ama sha si napraa bez na6te da znaqt sled tfa ne mi puka kfo sha mi napraat az kato si imam obica si e drygo ama me e strah 6toto dupkite na u6ite sa mi problemni i me e strah da ne e taka i sas ezika,ta iskam da vi popitam ima li ob6to tfa u6ite sas ezika .?
цитирай
42. анонимен - ...
20.12.2008 20:08
abe iskam mng da si naprava obi4ka na ezi4eto obache nashte ne davat az sha ida da si naprava taino bez da razberat obache sum golqmo 6ube i me e strah d ne mi stane ne6to sled tova-poduvane vuzpalenie i tem podobni ne6ta,za6toto u6ite sa mi mnogo problemni postoqnno sa mi poduti i me bolqt ako sam s nqkfi dr obici osven srebarni ili zlatni dali i na ezika e taka..? ;(
цитирай
43. анонимен - ae zak0 trqbva da kaate na va6te i...
26.12.2008 22:12
ae zak0 trqbva da kaate na va6te iz0b6t0 ne im kaate 0tivate pr0bivate se i 0tivate nqkade na ekskurziq ili nag0sti nqkade za nqk0lk0 dena kakt0 napravih az v4era se pr0bih neska ve4e m0a da qm sp0k0in0 ezika mi ne e mn p0dut i ne f1flq mn mn pr0st0 ne kaate na va6te ak0 ne vi davat ne e t0lk0va trudn0 sam0 trqbva da vnimavate kat0 g0v0rite da ne q vidqt ;];]
цитирай
44. анонимен - otck
18.01.2009 22:06
аз си пробих езика преди 2 дена, саъсем малко ми е подут, но там където ми се опира долното топче си боли, тъй като обецата е по дълга.първия ден бях само на супи и булъони,но след тва не издържах и почнах да ям пасирана храна,бавничко става,но все пак е по-добре от колкото да се наливаш с 2 литра супа на ден без да се наяждаш :D.. иначе правя си промивки с лайка,но дезинфектанти още не сам си купила,защото знам, че боядисват езика и зъбите,а това винаги ми се е виждало адски грозно и гнусно...Но какво да се прави..ще се жертвам. Иначе успех на всички и кураж,макар, че като си наумим нещо,то ще се направи на всяка цена ;) :P
цитирай
45. анонимен - peti
21.01.2009 17:16
xem iskate xem vi boli.Az imam 7 piarsinga i vs si gi pravix bez opoika,dori nosa sama si go probix.Ne moje da istarpite 1 sedmica malko bolka?Pak kato ne mojete kypete si aolin i piite.Tva e ot men ma kato ne mojete izob6to ne si slagaite.......
цитирай
46. анонимен - ima upoika i moa vi kaja 4e az iam fle6 ...
20.02.2009 16:37
ima upoika i moa vi kaja 4e az iam fle6 na ezika i e super zabavno
цитирай
47. анонимен - mazohistkata
20.02.2009 16:40
ima ypoika i plus tfa iam fle6 na ezika i e super zaribeno i izob6to ne bolq kato mi praiha fle6 az iam 11 piarsinga i e mn zaribeno a sum edva na 14 xD
цитирай
48. анонимен - kuoy
27.02.2009 23:34
mnogo se radvam che tuk razbrah kolko struva piarsinga na ezika za6oto az 6e si go pravq utre i mnogo me plashiha che bolqlo ama 6om ima upoika znachi nqma ni6o da usetq a pak posle estestveno che 6e boli no malko to vse papke rana no za 2 dena 6e iztraq
цитирай
49. анонимен - Luda_mlada
05.05.2009 11:10
Ae hora kvo tolkova se 4udite az sled nqkolko dena 6te se probiq i ne mi puka dali 6te boli vajnoto e da si naviq na inata plus tova e mn qko. Na6ite ne znaqt nqma i da im kazvam. Edna fr se probi predi okolo 2 meseca i tehnite o6te ne sa se usetili ....tyi 4e nqma stra6no pi4ove dup4ete se na volq ;)
цитирай
50. анонимен - .........
09.05.2009 16:54
ae we luda_mlada kak tehnite ne sa q usetili sled kato fufli6 i ne moje6 da qde6 vsi4ko moje6 supi i pioreta?
i savet ne krii ot va6te po dobre im kaji :P
цитирай
51. анонимен - stefity
21.05.2009 09:22
az sa rdto mi 6te se dyp4a oba4e bolili mngo sled kato te prodyp4ati kolko vreme trae bolkata
цитирай
52. анонимен - strohotnooo
24.05.2009 20:18
mnooo sa qkii tiq obi4ki osobeno na ezi4eto.... :P
цитирай
53. анонимен - :P
13.07.2009 23:50
abe nito boli tolkoz nit nishto ..mn e qko apuk i fufleh pred nashte i n6 nerazbraha..malko e gadnu tyi 4e ti sa naduva ezika otna4alo ama se svikvaa :P
цитирай
54. анонимен - BEZ YPOIKA
28.07.2009 23:52
vie dobre li ste men ne me hvana ypoikata i mi q biha taka i tolko me bole6e i limfnite vuzli 4e sled 2 meseca mi mina si4ko i 4ak nekska sled 4 si slojih nova kudo e ama daje se svikva s golqmata dto se primirqva6 s neq basi i sa pak me zabolq ama nz ot kakvo i sqka6 pak mi e tqsna !!!!!!kajete za6to?
цитирай
55. анонимен - наи-доброто студио за пиърсинг в софия?
28.08.2009 23:04
искам да си пробия езика и се чудя куде е наи доброто място и каква е цената?
цитирай
56. анонимен - nqma stra6no
05.09.2009 09:56
nqma da se pla6ite imam obica ot po4ti 3 god.ne e bolka za umirane no da ne se lajim boli si malko,no pak krasota bez jertvi nqma!vnimavaite samo kade se dup4ite,samo v studia ili pri hirurg,imam upoiki nqma stra6no!stiskam palci na vsi4ki koito sa re6ili!:))) uspeh
цитирай
57. анонимен - mirka
05.09.2009 10:00
ima upoiki nqma stre6no!!!!apak ako mama i tati ne davat navii gi!az taka napravih!i na6te ne davaha ama na ve4e 3 dog imam !xaxaxaxa!stiskam palci!
цитирай
58. анонимен - mihzito
01.10.2009 15:57
mi ako ne probva6 nqma da razbere6 az naprimer imam i mi mina mn barzo da na vseki my minava po razli4en na4i li4no na men me be6e strah da ne me boli dokato mi q pravqt .No vidqh 4e nqma ni6to stra6 no daje mislq da si nap-ravq o6te edna na ezika.i da ti kaja zavisi ot tozi deto ti q pravi
цитирай
59. анонимен - relax
10.11.2009 15:57
az navsqkade sam se probivala sama i bez upoika i takiva gluposti i moga da kaja samo 4e na ezika vaob6te ne boli daje kato si probivah uhoto me bolq pove4e otkolkoto ezika taka 4e spox ;)
цитирай
60. анонимен - gadnqrkataaaa
30.11.2009 22:49
na men dnes mi e vtori den ot kakto se probih, podul mi se e ezika no za sega vs e tip top, kogato me boli si pozvolqvam da piq alolin, mn pomaga, ina4e o6te na purviq den bqh murtvo gladna i se naqdoh obilno s tvurda hrana, 4ovekut koito me probi kaza 4e moga da qm vs stiga da ne me boli, zatova ako mojete si qjte vsi4ko da ne stavate anoreksici, a smenqneto na dulgata obica s kusa po-dobre da stane v studio;) ako nqkoi ima jelanie da pomaga s ne6to ili da pita skypa mi e gadnqrkataaaa :)
цитирай
61. анонимен - ddiddLinnaa
05.01.2010 17:46
abe xora kwi upoiiki wi gonqt be mene edin priqtel me prodypchi bes upoika , bes nishty dori ne e profesionalist .. na 15 e ;dd i wse oshte sym cqla nishto mi nqma .. kolkoto do bolkata ne e za ymirane :) ;d .. loshoto e che purwite 5-6 dena linfnite vuzli ti se poduwat i ne mojesh da goworish , otdelno i fuflish a tfa s linfnite vuzli ne se slychwa pri wsichki ne se straxywaite xD
цитирай
62. анонимен - zuzito
29.01.2010 18:23
iskam da vi kaja 4e predi 2 4asa si probih ezika i v1ob6te ne bolya i be6e bez upoika!kogato e bez upoika ne se poduva tolkova mn!koito iska da si napravi neka da go napravi ne se strahuvaite :)))
цитирай
63. анонимен - :)
05.02.2010 12:36
as imam obica ot 3 god.i ne6to nqma ni6to stra6no zora e dokato sednete na stola posle ve4e nqma ni6to stra6no na men mi mina mn barzo a i ne sam faflila mn.Az bqh kazala na maika samo ba6tata neznae6e ama toi taka i ne razbra 4e imam obica.Nqma stra6no hora,koito e ri6il da hodi i da se probiva.
цитирай
64. анонимен - ;]] help
16.02.2010 19:54
ei hora pomognete mi pls iskam da si probiq ezika ,no maikami i ba6ta mi ne davat :| ta misalta mi e , ima li nqkakav na4in da si go probiq bez te da razberat ? POMOGNETE MI MOLQ VIII :*:*:* :}
цитирай
65. анонимен - piercing
21.02.2010 18:25
maksimalno nazad i ne se glezi[!
цитирай
66. анонимен - nqma upoika ima, nai chesto te pr...
09.05.2010 19:48
nqma upoika ima, nai chesto te praskat s ledokain za da ti iztrupne malko ezika .ne e tolkova stashno.
цитирай
67. анонимен - анонимен
14.05.2010 23:06
emi to tova e upoika lidokaina i ne boli izobshto vseki kazva razlichno.ne e taka.purvite 5 dena e trudno da se qde i govori.. sled tova se opravq.ot 3,do 4 dni ezika e podut,sled tova vsichko si e nared.nqma ot kakvo da vi e strax gotino e :)
цитирай
68. анонимен - :)
08.06.2010 13:15
az sa6to 6te si slagam obeca na ezika ama nqma ot kakvo da se pla6ete ;] moq fr ima ii nito q e galtala kakto pi6e po nagore v komentarite no vseki ima razli4en organizam ii moje organizma da ne prieme obicata ;]]
цитирай
69. анонимен - jhdh
09.06.2010 16:22
awe piarsing na huq mi malak e 6cm dali 6e stane na dupkata det pikaq ot:hristo hristov
цитирай
70. анонимен - pirs
13.06.2010 00:03
ave i az iskam da si sloja ma me e strah no vupreki tova 6te si sloja :p
цитирай
71. анонимен - piercing
06.07.2010 18:51
tova za alkohola i cigarite e malko preoveli4eno ako pu6ite sled tova moje da se najaburite i nqma problem a pri alkohola ako piete tvurdo moje da vi zaluti i da se podue no i tova na e opasno ot edna 4a6a bira puk ni6to nqma da vi stane ;( a za tiq koito se kolebaqt dali da se probivat moga da vi posavetvam da probvate no purvite 2-3 sedmici 6te vi e malko gadno da qdete no 6te sviknete ;(
цитирай
72. анонимен - mhmm
06.08.2010 00:24
ohh az s1m gledala mn videota ii izglejda mn stra6no ii az iskam mn da se probiq ama mama posm1rtno ne mi dava a ako govori za ba6ta mi prosto nqmam dumi p1k ne iskam da hodq sama i bez tova kato se probiq 6te razberat bomognete mii (na 12 god s1m)
цитирай
73. анонимен - sunsetchaa
29.09.2010 20:36
tuk ne vidqh neshto po razlichno ot mrunkane vijte sega kakvo e i moeto mnenie.
Za bolkata boli,to da se odraskash boli kamo li da ti probupchat ezika,no bolkata e turpima ot neq ne se umira zara e parvata sedmica. Kakto ima edna prikaska ''trai babo za hubost''
Kusmet.
цитирай
74. анонимен - BEBEK
02.10.2010 23:16
amii na skoro si naprawih piarsig na ezika mn me e strah ot igli i mn se trevojeh no izob6to ne boleshe bez nikakva ypoika bqx i nishto ne osetih imam i oshte edin pi1rsing na nosa koito smeq da kaja che powe4e se oseshta katy go prawqt yt kolkoto na ezika :D naii mnogo ot tezi neshta bolqt tatosite minala sam prez vsi4ko i ve4e znam taka che nqma nyjda ot treevogi ;dddd :P
цитирай
75. анонимен - BEBEK
02.10.2010 23:17
amii na skoro si naprawih piarsig na ezika mn me e strah ot igli i mn se trevojeh no izob6to ne boleshe bez nikakva ypoika bqx i nishto ne osetih gadno beshe kato ne mi vleze obicata no mi go probixa vtori p1t na s1shtiqt den i nqmah nikakwi problemi imam i oshte edin pi1rsing na nosa koito smeq da kaja che powe4e se oseshta katy go prawqt yt kolkoto na ezika :D naii mnogo ot tezi neshta bolqt tatosite minala sam prez vsi4ko i ve4e znam taka che nqma nyjda ot treevogi ;dddd :P
цитирай
76. анонимен - ;pp
21.10.2010 14:46
Nqma ni6tu stra6nu.Probivaneto ne boli,bolkite sa 2-3-tiq den,ponosimo e ;]] A problemat s va6ite e dosta nelovko ne6tu ... I moite roditeli bqha tvardo protiv da se napravq obeca na ezika,no pri svar6en fakt ...kakvo da kajat!Zaslujava si da se probie6 ;]]]
цитирай
77. анонимен - :)
10.12.2010 00:02
ZDR AZ SAM OT SOFIQ ZANIMAVAM SE PROFESIONALNO S PIRSINGI NA MNOGO DOBRI CENI TEL.ZA KONTAKT 0876742308 SKYPA ILI NA E-MAILA opla6enata@abv.bg ZAPOVQDAI TE !
цитирай
78. анонимен - (sweat)
05.01.2011 18:40
a sushtoo sum 6-ti klas obache chak na 16 she sii slagam obica na ezika ii znam che e rano oshte obache az sum samoo v saitove za obici na ezika edni kazwat che boli drugi ne sega vseki s chuwstwata sii :))) obache men ne mi e do vuzpaleniieto a do bolkata pri dupcheneto :((( az samoo katto se poreja leko me boli ddosta a na eziika :X ne znam danoo dokato stana na 16 straxa mi da e minal i vsichko da e nared s dupcheneto ! :)) a na tezi koito veche sa dostatuchno golemi za obica i sa reshili che go iskat dda davat smelo povtarqite si "i tova shte mine" i relax ;pp nikoi ne e umrql ot bolka ot dupcheneto :))) uspex na vsichkii [[*]]
цитирай
79. анонимен - :X
18.01.2011 16:41
kade nekade blizo do novi iskar moga da si sloja obica na ezikaa ?????????
цитирай
80. анонимен - :]
19.01.2011 17:37
kade v pld moje da si probiesh ezika i na kakwa cena..??[ako nqkoi znae plzZz.. da kaje]
цитирай
81. анонимен - hous3ra
01.02.2011 22:09
aa we hora kvi opoiki kvi raboti we :D as sam samo na 13 i si probih ezika na ulicata 1 moi fr mi go probi bes opoika bes ni6to izob6to ne boli ako imate vaprosi skype: hous3raa ;)
цитирай
82. анонимен - sekss
13.03.2011 00:38
dnes si slojih obica na penisa,momi4etata nemojat dese nakefqt na huqmi mnogo qka rabota , a vas vi e strahda si predup4ite ezika D
цитирай
83. анонимен - OhnqQXqSenQq
24.05.2011 01:28
Kudos! What a neat way of tnhkiing about it.
цитирай
84. анонимен - OeOwBMKTbXEYTtWLg
24.05.2011 02:31
Sondus great to me BWTHDIK
цитирай
85. анонимен - lLsDmndSCVLnCG
24.05.2011 05:23
Posts like this brighten up my day. Thkans for taking the time.
цитирай
86. анонимен - kKCHfBJAavdKv
24.05.2011 09:19
It was dark when I woke. This is a ray of sunhsine.
цитирай
87. анонимен - hHRjgDQOQQKndX
24.05.2011 10:47
Hey, that post leaves me feeling foolsih. Kudos to you!
цитирай
88. анонимен - dTDlUPRLgIJHvqEl
24.05.2011 12:30
What a joy to find such clear thinking. Thanks for potisng!
цитирай
89. анонимен - QDQzWwNLxtFJrcBZX
24.05.2011 15:58
Now thatВ’s stuble! Great to hear from you.
цитирай
90. анонимен - zgeDWdDcQhX
24.05.2011 17:38
YouВ’ve got it in one. ColdunВ’t have put it better.
цитирай
91. анонимен - PTCBvBeU
25.05.2011 13:42
piR0NM <a href="http://livscytwvefu.com/">livscytwvefu</a>
цитирай
92. анонимен - hPTMXvpiQ
25.05.2011 17:23
Touchdown! That's a really cool way of pttuing it!
цитирай
93. анонимен - yzEedavuYBEkFabwoZE
25.05.2011 18:00
With the bases loaded you struck us out with that aswner!
цитирай
94. анонимен - hPvHpwenlSKhD
25.05.2011 18:29
Fell out of bed feeling down. This has brigehtned my day!
цитирай
95. анонимен - VIdOuscuMEEDsQ
25.05.2011 18:33
YouВ’re the one with the brains here. IВ’m wtacihng for your posts.
цитирай
96. анонимен - eykOsqfjespUJFTOQJ
25.05.2011 18:33
It's spokoy how clever some ppl are. Thanks!
цитирай
97. анонимен - PaaaDGuAQ
25.05.2011 19:20
AKAIK you've got the aesnwr in one!
цитирай
98. анонимен - fvfMCQRp
25.05.2011 21:11
Thanks alot - your answer solved all my problems after several days strugiglng
цитирай
99. анонимен - esLpHhKSt
25.05.2011 21:22
YouВ’re the one with the brains here. IВ’m wacthing for your posts.
цитирай
100. анонимен - mii az imam obica ot 2 sedmicii bl...
02.07.2011 19:30
mii az imam obica ot 2 sedmicii blizoo i e mn qko0
smisl niito boleshe nito nishto0.. da ne tii zasegnat nqkoi nerv e vajno pri koi ytivash i dalii i profisionalist ;]]
цитирай
101. анонимен - Враца
10.08.2011 16:57
някой да препоръча къде във враца може да се продупчиш ?
цитирай
102. анонимен - awe as ima 5 pbeci na ezika i na isnata ...
23.12.2011 14:41
awe as ima 5 pbeci na ezika i na isnata 2 ne strashnyy no e qkyy 25 lv e da se probish na usnata i 30 lv za ezika edna obeca!!! Pichove i madami!!:)
цитирай
103. анонимен - bblllqqq
31.10.2012 14:39
batkoo az sam na 12 i sled dva dena she si pravaa obicaa i voobshte neme e straxx .. amaa da popitamm kat se produpcha s kaakvo posle trqbva da se jaburkamm .. mss predvaritelno :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388614
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!