Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 15:36 - Променят ли живота татуировките?
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 5797 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageНеотдавна си направих татуировка на лявото рамо във вид на вълк‚ виещ срещу Луната. Очаквах‚ че животът ми ще се промени‚ но нищо интересно и неочаквано не се случи с мен - не ми се отвори “третото око”‚ не придобих дарба на лечител‚ дори интуицията ми не се разви! Преди това поне сънувах‚ а сега и сънища не ме спохождат. Защо нищо не се промени?

Христо. Х.

Татуировка и по-точно такава‚ която носи силна магическа натовареност‚ не може да бъде направена на всеки човек. Вероятно енергетиката на тази татуировка не съвпада с вашата персонална аура. В този случай липсата на резултат е най-добрият резултат. Защото можеше да се получи и енергетичен конфликт‚ който би се отразил негативно на живота ви.
А може би проблемът е в друго. Вълкът е символ не само на сила и мъдрост‚ но и на войнственост, на лидерство. Най-вероятно вие по природа сте мек човек‚ добър‚ затова сивият хищник не е подходящ за вас. Съществува и трето обяснение: дарбата за предсказване и целителство - това, което сте искали да получите чрез татуировката‚ обикновено се проявява само у хора‚ които имат поне някаква заложба за това. Както изглежда‚ небесата не са ви дарили с нея и срещу това нищо не може да се направи.

КАК ВЛИЯЯТ НА СЪДБАТА НИ?

imageМиналото лято ходих в САЩ за четири месеца, за да работя. Преди заминаването имах много приятели, аз съм човек купонджия. Когато обаче се върнах, се оказах сам - не знам защо всички се отвърнаха от мен. Дори най-добрата ми приятелка престана да ме търси. Забелязах, че ми е станало по-трудно да общувам с хората. Може би за всичко е виновна татуировката, която си направих малко преди заминаването за Америка - на рамото си вече имам фигура във формата на математическия знак за безкрайност. Чел съм, че татуировките могат силно да влияят на съдбата, на енергията на човека. Наистина ли моята татуировка е виновна?

Христин
. М.

Вашите предположения са абсолютно верни - татуировките могат да оказват сериозно въздействие върху човешкия живот. Вашата необикновена татуировка притежава колосална сила и привлича към вас огромно количество космическа енергия, с която явно вие не сте в състояние да се справите. Съветваме ви да не зацикляте на неуспехите в общуването. Сега вие като никога сте открити за всичко ново, предишният ви стил на живот вече не е подходящ за вас. Затова вървете смело по непознатите ви пътища и пътечки, усвоявайте нови неща, учете се, създавайте нови познанства. С времето и предишните ви отношения ще се оправят - ако все още имате нужда от това. Успех!




Гласувай:
2



1. анонимен - Въпрос!!!!!!!
19.01.2010 20:43
Как ще ми повлияе татуировка на името ми изписано на гръбначния ми стълб с китайски йероглифи
цитирай
2. анонимен - отговорете моля Ви!
22.01.2010 22:01
Как ще ми повлияе татуировка на името ми изписано на гръбначния ми стълб с китайски йероглифи
цитирай
3. анонимен - Татуировка
28.01.2011 20:52
Преди време си направих татуировка, просто защото винаги съм искала да имам. Избирах дълго време, и в нея вплетох един знак. Лично аз много си я харесвам, НО живота ми се съсипа. Аз по принцип съм късметлийка, а от тогава всичко тръгна главоломно назад, просто е ужасно. Не съм сигурна, че е от татуировката, но вече не зная какво да правя, дали да я променям или........?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6396637
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!