Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2009 19:11 - Арман Траоре маха татуировките
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Футболистът на Арсенал Арман Траоре ще претърпи операция през лятото, за да махне татуировките си.

Левият бек стигнал до това решение, след като станал мюсюлманин, а религията не позволява подобни промени по тялото. 

“Лягам под ножа в края на сезона, за да си махна татуировките. Ще го направя през лятото. Ще ми сложат упойка и, когато се събудя всичко ще е свършило. Религията ме промени. Сега мисля, че татуировките са грешно решение в живота ми. Винаги съм бил мюсюлманин, но чак сега започнах да практикувам религията си”, споделя играчът.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388251
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!