Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2009 15:34 - Валери Йорданов: Татуирам се, животът е кратък...
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 6916 Коментари: 1 Гласове:
0



image

Валери Йорданов: Първата татуировка си направих в шести клас. Баща ми не ми говори два месеца, защото по онова време ги имаха само пандизчиите.

Татуирам се, когато ми се случи нещо много важно, което ме е разтърсило - независимо положително или отрицателно. Татуировката носи личен смисъл.

На дясната ми ръка например е нарисуван “кои” - японски шаран, който се превръща в дракон. Това е самурайски символ, знак за непримиримост на характера. Защото “кои” се изкачва по водопада, стига до пещерата и се превръща в дракон. Но същевременно “кои” чака мълчаливо на дъската ножа си, без да роптае.

Символ е също и на мъжка плодовитост. На гърба имам огромна татуировка. Отдавна исках да си я направя, но не смеех, особено след като ме приеха във ВИТИЗ и ми казаха, че ще ми пречи в професията.

Но преди време до мен стана катастрофа, видях, че няма жертви, и оттам тръгнах директно към един приятел, който татуира. Казах му: “Животът е кратък, почвай да ме рисуваш”. Ако една татуировка е причината да не ме вземат за някоя роля, значи не е толкова важно аз да я изиграя.




Гласувай:
0



1. анонимен - da se tatuira pak , samo che tozi pyt mozyka
05.06.2010 23:03
Tsvetina Goergieva "МОЛИТВЕН И ПРОТЕСТЕН КОНЦЕРТ ЗА СПАСЕНИЕТО НА ИЦКО И БЕЗНАКАЗАНОТО ОТНЕМАНЕ НА ЖИВОТ ПО ПЪТИЩАТА" МОЛИТВЕН И ПРОТЕСТЕН КОНЦЕРТ 12 юни 2010 г. в 18:00 сцената пред НДК
http://www.facebook.com/group.php?gid=126328790730200
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6388600
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!