Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2010 17:47 - 95% покритата с татуси Джулия влезе в "Гинес"
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 6922 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Всичко започнало заради лошата кожа на краката й и няколко години по-късно се превърнало в рекорд за Книгата на рекордите "Гинес".

image

Най-татуираната жена в света е американката Джулия Гнус, чието тяло е 95% покрито от татуси, сред които илюстрации на битки в джунгла, картинки и образи на любимите й актьори, съобщи "Дейли Мейл".

image

Госпожица Гнус от Калифорния е направила първите татуировки на краката си, след като получила болестта порфирия, която прави изложената на слънце кожа на мехури.

По-късно Джулия решила да татуира корема, ръцете и гърба си, след което се пристрастила към изкуството боди арт.

image

"Има причина да се татуирам и тя е да скрия мехурите по кожата ми. Те са толкова дълбоки, колкото са изгарянията на кожата на трета степен. Имах приятел пластичен хирург, който ми предложи да си татуирам краката с цвета на кожата ми по другите части на тялото.

image

За съжаление това не помогна. Опитахме, но не стана, беше много трудно да се направи. Тогава ми дойде идеята да си татуирам разноцветни рисунки. Така се пристрастих", коментира още госпожица Гнус.




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6397116
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!