Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Всичко за татуировки, бодиарт, пиърсинг и модификации върху човешко тяло...
Автор: tattoo Категория: Изкуство
Прочетен: 5998080 Постинги: 520 Коментари: 1324
Постинги в блога от 02.02.2010 г.
imageУченичка от руския град Челябинск почина след инжектирането на лидокаин в езика, с цел обезболяване заради пиърсинг.

Тялото на 12-годишното момиче, отглеждано от дядо си и баба си, било открито на стълбищната площадка в блока в който живеело.

Момичето, чието име не се съобщава, възнамерявало само да си направи пиърсинга, като за целта се снабдило с две ампули лидокаин.

То си инжектирало препарата в езика, за да го обезболи, но след 15 минути се почувствало зле и колабирало.

Повиканият от съседи екип на Бърза помощ направил всичко възможно да го спаси, но момичето починало.

Понастоящем тече разследване на причините на смъртта му.

Според медицинските експертите на милицията лидокаинът е бил или предозиран, или менте, или момичето е имало алергия към него.

Категория: Изкуство
Прочетен: 1106 Коментари: 0 Гласове: 1
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 5998080
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!